저것은 너를 위해 아주 좋다quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
de titel is trouwens 'stupid theme'... dus dat klopt wel.
That extensive hazard is good quitequote:
Het is Imca Marina...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
Het is THEMA
van de worst?quote:
Nou, dan wil ik ook niet, hoor... Een beetje mijn geliefde netscape blokken, stelletje biggetjes-castreerders...quote:
Een quotequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook niet, hoor... Een beetje mijn geliefde netscape blokken, stelletje biggetjes-castreerders...
quote:Reeds langere tijd bestond in het Deventer Ziekenhuis een illuster gezelschap dat het nuttigen van de HEMA rookworst ten doel had. In september 1995 is besloten aangaande dit onderwerp, een Geno(o)tschap op te richten. Dit geno(o)tschap heeft ten doel de HEMA-rookworst (alleen de onverpakte verse) te promoten en kritiek op deze worst direct en afdoende te bestrijden. De HEMA-rookworst zal in zeer regelmatige tijdspannen worden onderzocht en getest (in een zich daartoe eigenende sfeervolle ambiance) teneinde zodoende de worstmakers van de HEMA scherp te houden. Aangezien dit gremium niet de beroerste is, worden, ons ter preuvenement aangeboden worsten van andere fabricaat streng doch rechtvaardig onderzocht en van een deugdelijk rapport voorzien. Dit alles ter eer, meerdere glorie en instandhouding van een prachtig stukje hollandse eetcultuur, namelijk:
De rookworst
Nou ja... blij dat ze zich al in het ziekenhuis bevinden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |