abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46202255
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat koek en ei gedoe tussen Christian en HJ was wel: .
ja inderdaad.. over slijmen gesproken :w
pi_46203108
ik vond het wel relaxt dat de jury eindelijk eens normaal deed tegen elkaar het kijken werd er een stuk prettiger van, zonder al die irritaties!
pi_46204117
Wat mij trouwens opvalt en wat zeeeer oneerlijk is! Is dat het eerste nummer van Sharon deze liveshow 2 minuten en 50 seconden duurt en het tweede nummer van X6 maar 2 minuten en 17 seconden! Dat betekent dus dat Sharon 33 seconden meer heeft gezongen
  zondag 11 februari 2007 @ 16:10:29 #179
639 Dion
De beuker
pi_46207024
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vond Wendy leuk gisteren, tenenkrommend was het niet. Verder deed ze het erg leuk met het publiek. Er werd nog even gezongen voor zoontje Sem die 4 was geworden.
Wendy is per definitie tenenkrommend!
Kapot is leuker
  zondag 11 februari 2007 @ 16:12:17 #180
639 Dion
De beuker
pi_46207090
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het meest genante moment van de avond was een moment dat alleen de mensen in de zaal hebben gezien. In de laatste commercial konden twee mensen uit het publiek een geweldige X-Factor sleutelhanger ( )winnen. En hoe! Een meisje van 12 en een jochie van 11 werden door de publieksopwarmer naar het podium gehaald. En wat moesten ze doen, nou ze kregen allebei een door Rexona en RTL gesponsorde gevulde koek (jaja!) en moesten deze allebei zo snel mogelijk opeten. Wie als eerste de koek weg had en kon fluiten in de microfoon won.

Allebei propten ze het ding als een gek naar binnen, het publiek moest op een ritme klappen, de kruimels vlogen over het podium. Eten, eten, vreten. De swifferboys er gelijk bij. En toen stopte die jongen er ineens mee. Er bleek een brok vast te zitten in z'n keel. De publieksopwarmer er gelijk bij, hij liep met het jongetje mee over het podium. Hij zei dat hij het maar uit moest kotsen naast het podium en schaamde zich een beetje. Toen kwam er iemand met een bekertje water en leek het snel beter te gaan. En ze kregen allebei de sleutelhanger.

Het publiek zat er onderwijl echt zo bij te kijken van: hoe belachelijk, wie verzint dit.
WTF???
Volgende week laten ze de mensen uit het publiek zo veel mogelijk water drinken...
Kapot is leuker
pi_46207124
Anja rocks

Richy en vooral X6 moeten eruit
Girl Power Forever yoehoe
pi_46207289
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gaydar

En ik word er zo moe van dat wij in een land leven met een underdog-cultuur... wij stemmen nooit voor het beste, altijd voor een kneus die we wel symphatiek vinden. Voorbeelden te over: Jamai (tov Hind), Joris Lutz en John de Wolf bij DWTS, en ook bij die ijsshows blijven vaak de slechtere over zoals die nieuwslezer
Idd Hind was en is qua zang vooruitstrevender dan Jamai. Hij is pas een echte oelewapper en iedereen kocht nog eens zijn single. Ik had toendertijd op Hind gestemd
Girl Power Forever yoehoe
pi_46207295
X6 rocks

Richy moet eruit
pi_46211447
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef Dion het volgende:

[..]

WTF???
Volgende week laten ze de mensen uit het publiek zo veel mogelijk water drinken...
Misschien wel.
That's all folks!
pi_46211460
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef lindaatjuh het volgende:
X6 rocks

Richy moet eruit
Jij snapt het
pi_46211509
Richy komt vanavond niet in de sing-off. Anja en X6 in de sing-off. Terecht ? Nee, maar ik denk het wel.
pi_46212820
Ik vrees het ook. Richy had er vorige week al uitgemoeten IMO. Ik vrees idd dat Anja of X6 (zal wel Anja worden dan....) de dupe wordt.
Peace man!
pi_46212896
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef sammienl het volgende:
Anja rocks

Richy en vooral X6 moeten eruit
Helemaal mee eens
Eerst Richy dan maar, met zijn lelijke hoofd
  zondag 11 februari 2007 @ 19:16:37 #189
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46213255
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef m-materazzi het volgende:
Richy komt vanavond niet in de sing-off. Anja en X6 in de sing-off. Terecht ? Nee, maar ik denk het wel.
Ik twijfel. Richy heeft aardig wat fans en heeft natuurlijk veel sympathiestemmen door een minder optreden. Maar X6 heeft - denk ik - toch echt meer fans en de sing-off van vorige week als stimulerende factor. Sharon was geweldig, veel fans, maar wie zegt dat die ook deze week weer massaal stemmen? Ze lijkt het het minste nodig te hebben.
Anja heeft de minste stemmende fans, was goed, dat levert stemmen op, maar zelfs dan schiet ze denk ik nog te kort.

Sing-off zal denk ik Anja/Richy of Anja/Sharon worden, waarbij ik een exit vrees voor resp. Richy en Anja.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46213335
Het liefst wil ik X6 eruit, anders Richy maar. Hij is gewoon de minst goede zanger. Maar omdat ik 'm een lieve verschijning vind en z'n stemgeluid lekker vind klinken mag hij nog een weekje door van me. X6 groeit niet en is niet m'n ding, hopelijk vanavond eindelijk exit. Sing-off X6/Sharon zou tof zijn (alles kan, dus waarom niet) want dan wordt het sowieso exit X6..
pi_46213338
Richy mag zijn spullen pakken vanavond.
Ik denk dat hij samen met X6 in de gevarenzone zit en als HJ dan een beetje ballen heeft stemt hij ook Richy eruit.
pi_46213663
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef bloem123 het volgende:
Richy mag zijn spullen pakken vanavond.
Ik denk dat hij samen met X6 in de gevarenzone zit en als HJ dan een beetje ballen heeft stemt hij ook Richy eruit.
Je bedoelt Henk? Als Richy vanavond in de sing-off staat dan is het sowieso einde oefening voor hem.
pi_46213855
Als het Richy tegen X6 is denk ik dat er inderdaad een grote kans is dat alledrie de juryleden hem eruit stemmen... ook Henkjan.
Peace man!
pi_46213904
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je bedoelt Henk? Als Richy vanavond in de sing-off staat dan is het sowieso einde oefening voor hem.
Nee, Henk Jan was gisteren ook erg negatief over Richy.
pi_46213917
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef FlowerPeace het volgende:
Als het Richy tegen X6 is denk ik dat er inderdaad een grote kans is dat alledrie de juryleden hem eruit stemmen... ook Henkjan.
zo bedoelde ik het ook!
pi_46214117
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, Henk Jan was gisteren ook erg negatief over Richy.
Kan wel zijn, maar als het op stemmen aankomt gaat Henkjan zijn protégé de hand boven het hoofd houden. Henkjan heeft een fantastisch talent om iets wat krom is recht te praten, dus dat zal hij niet nalaten.
pi_46214844
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar als het op stemmen aankomt gaat Henkjan zijn protégé de hand boven het hoofd houden. Henkjan heeft een fantastisch talent om iets wat krom is recht te praten, dus dat zal hij niet nalaten.
Ik weet het niet, hoor. Als het Richy tegen Anja wordt denk ik dat hij Anja eruit stemt, maar Richy tegen X6... Nee, dan stemt hij volgens mij Richy weg. Hopelijk zullen we 't vanavond zien.... Ik zou het echt heel onterecht vinden als Richy zoveel sympathy stemmen zou krijgen dat 'ie meteen al doorgaat.
Peace man!
pi_46214863
Ik hoop exit Richy, maar Anja mag ook wel vertrekken.
That's all folks!
pi_46214904
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar ik ben bang dat Richy "gewoon" de Sing-off ontloopt, omdat alle breezahsletjes op hem stemmen.
  zondag 11 februari 2007 @ 20:11:59 #200
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46214995
Misschien dat Richy nu extra veel stemmen krijgt omdat hij negatieve kritieken kreeg. Beetje het Alice effect.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')