Het gaat meer om de tekst, en de bedoeling daarvan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
hoe kan ze nu een nummer zingen wat ze niet kent??? Of te wel: tegen de tijd dat ze uitgeoefend is kent ze het echt wel hoor
![]()
helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens:
Sharon
Anja
met zeeeeeeeeeeer veel achterstand:
richy en die 6 trienen waarvan 1 écht een vreselijk lelijke stem heeft
Ach d'r tranen waren toch al opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tekst, en de bedoeling daarvan.
Je moet je kunnen inleven.
Die 21 in je usernaam is vast niet je leeftijd danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
sssst... ik zit daar morgen ook
Pia - Simoon, Simoon - Piaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
WTF Beledigd Henkjan Smits nu even de beste musicalster die we in ons land hebben?
Hoe durf je Pia Douwes te beledigen zak hooi
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Tweede nummers:
1. Sharon
2. Anja
3. X6
4. Richy
ja laten we dat doen!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef Toeps het volgende:
Kom, laten we ff een half uur over dr haar gaan ouwehoeren...
Dan nog vind ik t een onzinvraag... als ik een willekeurig nummer een half uurtje op repeat heb ken ik tekst en melodie uit m'n hoofd en weet ik ook wel waar t over gaat (tenzij t in een raar oostblok-taaltje gezongen is)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tekst, en de bedoeling daarvan.
Je moet je kunnen inleven.
Nou, ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja laten we dat doen!!
wat vind jij ervan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |