Ehmm ja oke, maar wat heb ik daar voor nodig en hoe dat te doen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef tlepel het volgende:
overpleisteren
dat doe je met fixenfinisch of roodband.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm ja oke, maar wat heb ik daar voor nodig en hoe dat te doen?
Ik za in de OP erbij zetten dat het klusniveau op huisvrouw niveau ligt
Dit heb ik gebruikt en het werkt wel (wel heel zwaar werk), maar het was daarna (bij ons) echt nog niet mooi glad . Daarna moesten we toch nog afschuren en hier en daar wat bijstucen (schrijf ik dit zo goed?) en fix-en-finish gebruiken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef Anitra het volgende:
Kijk zoiets zoek ik, uit een bakje op de muur en klaar!![]()
(Ja erg lui ik weet het)
Krijg je dan niet allemaal van die rode (of een andere kleur afhankelijk van je baksteen) vegen?quote:Op zondag 11 februari 2007 07:52 schreef Marsepein het volgende:
Schuren met een baksteen kan ook.
Als dat al zo is, dan pak je een stof zuiger en zuigt de troep van de muur. Optie 2 is er gewoon als Ts met verf overheen. Zie je niks van.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal van die rode (of een andere kleur afhankelijk van je baksteen) vegen?
Misschien is een betonnen klinker inderdaad beter.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal van die rode (of een andere kleur afhankelijk van je baksteen) vegen?
En een gespiede arm bij aanvang van de klus met een klinker.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Misschien is een betonnen klinker inderdaad beter.
quote:
spierpijn kunnen we hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
wel spierpijn de dag erna, maar t werkt wel als een trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |