Een beetje fatsoenlijke fietsenhandelaar kan het je zo vertellenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef vamperotica het volgende:
Hallo, Even een vraagje aan de "kleine" moeders onder ons...( ben zelf 1.64)
Welke "maat"fiets hebben jullie?
Geloof dat ik 't al een s gevraagd had, maar kon het nergens meer vinden.
I know babe...Maar dan moet ik de deur weer uit enzo. En aangezien er weer sneeuwstormen verwacht worden....quote:Op maandag 2 juni 2008 00:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke fietsenhandelaar kan het je zo vertellen
ik ben 1.54 en heb een moederfiets van halfords eigen merk.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef vamperotica het volgende:
Hallo, Even een vraagje aan de "kleine" moeders onder ons...( ben zelf 1.64)
Welke "maat"fiets hebben jullie?
Geloof dat ik 't al een s gevraagd had, maar kon het nergens meer vinden.
Ik heb de Union Flora en geen roest hier hoor, perfect fietsje!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... Twijfel, twijfel.... op marktplaats zag ik de advertentie van Halfords...De union Fleur geloof ik, maar dacht hier gelezen te hebben dat die halfordsfietsen nogal roesten.... Nu heeft sparta ook een aanbieding... helemaal complete fiets, met stoeltjespakket voor 799.....
Bij ons gaat er ook zo'n pen doorheen, maar die is er nog best makkelijk uit te halen helaas. Ik ga binnenkort eens op zoek naar kleine slotjes om erdoorheen te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie, bij ons bobike zitje zit in de pennetjes een gaatje waar je een borgpen door kan steken. Die zit er ook bij in ons geval, zowel voor het zitje als voor het scherm.
Het gaat er niet heel moeilijk af, maar wel te moeilijk voor een dief misschien
ik laat het zitje er iig gewoon op, zie mezelf al door de stad zwalken met fietsstoel in de hand.....nopes
Als het regenachtig is of kan worden dan haal ik alleen de stof uit het zitje eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |