Enig idee wat dat kost?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:19 schreef beefcake het volgende:
Er bestaan ook bagagedrager verlengers, waardoor je je fietstassen een stukje naar achteren kunt verplaatsen
Dat stoeltje ziet er goed uit Owlet. En niet duur.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef owlet het volgende:
Ingrid, wij hebben de ergon via deze site: http://www.fietsstoel.nl/
Groot voordeel vind ik dat Ronja aan alle kanten ondersteund zit en dat het stoeltje met één hand op en van de fiets te zetten is
Met een beetje knutselen wel, denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat stoeltje ziet er goed uit Owlet. En niet duur.
Maar stoel én tassen én buggymee lukt dus niet?
Nou Noli, als jullie nog komen dit weekend, kun je mooi helpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:13 schreef Noli. het volgende:
Ik heb een fiets waar al een hele lange bagagedrager opzit.
Ik wist dus helemaal niet dat er bagagedragerverlengers waren! Aagje als ik ben heb ik ff gegoogled.
[ afbeelding ]
Da's wel heul simpel... Maar kun je dan niet net zo goed een plankje (met reflector aan het end) met tie-ribs op je baggedrager fixen?
(Vast goedkoper dan de 18 euro die Steco er voor vraagt.)
Beetje antraciet/leverkleurig met een turkoise streep. En ze zijn voorgevormd. Ik vond ze uiteindelijk te tuttig. Maar wellicht vind jij ze wel heeeel mooi!quote:
Heel graag!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef Noli. het volgende:
Geen idee wat het kost maar Michiel ik wil anders ook wel kijken als we bij jullie zijn?
Klopt het eigenlijk dat je daar ook een gewoon boodschappenkratje op kunt zetten? En kun je er dan mee fietsen zonder dat je 't moet vasthouden? Want dat is misschien wel een handige mooi-weer-functie.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef Rottdog het volgende:
Heb laatst de bo-bike junior gekocht en daar zit ook nog een bagagedrager aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |