quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Vamp: die paarse die ze hebben is ook erg mooi, die wordt in fel licht donkerrood. Die van mij noemen ze groen maar met fel licht is hij rood en ander licht weer grijzig.
Lishe, op mijn fiets kun je speciale tassen bijkopen (34 euro per stuk) en die klik je onder het stoeltje aan de fiets. Je haalt ze er ook net zo makkelijk weer af. Handig met boodschappen doen ook al zijn ze wat zwaar. Waterdicht ook. Ik vind het zelf erg makkelijk nu ik ze een tijdje heb.
zo dus, maar dat geld voor igg voor de bobike zitjes, hoe dat met de gmg of andere zit weet ik niet en voor de achterzitjes weet ik het ook niet zo uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind die fiets met die dubbele zitjes achter wel superstoer eigenlijk!
En die slotjes zijn voor door de stangetjes waar je het mee vast maakt aan de pin van je stuur, of die je door de bagagedraager doet...Heel ienieminie iig,.... Weet ook niet of dat met de nieuwe stoeltjes ook zo is!
Dat zit allemaal heul anders bevestigd dacht ik!
ik zag toevallig iemand met zo'n fiets (1 wiel voor) vanmorgen fietsen, met twee kinderen erinquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Reinhilde het volgende:
Die Gazelle-bakfiets heb ik bekeken met mijn vader, die wil hij graag als cadeau geven![]()
Hij is niet langer dan een bakfiets met maar 1 wiel voor, waar ik nu regelmatig op fiets. Ik vind het juist wel prettig, want voor mijn gevoel fiets je bijna op een normale fiets. Maar zo'n Gazelle met zeil 'bak' fietst denk ik wel lichter dan een normale bakfiets. Ik ga m binnenkort proberen, bijna jarig, en buiten dat je je kinderen er makkelijk in vervoerd ook heel handig met boodschappen doen!
(Maar die 2e fiets die je postte Snoopy, is ook erg leuk! En jouw kindjes zijn daar ook groot genoeg voor natuurlijk, ik zou dan denk ik voor die 2e gaan.)
Snoop ik zag "em" vandaag en die bak is best smalquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, dat zijn niet de smalsten maar misschien moeten we maar eens passen bij de fietsenwinkel
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Snoop ik zag "em" vandaag en die bak is best smalEr zaten 2 hele kleine kindjes in, formaatje Lis, en die zaten dicht tegen elkaar gedrukt. Hij zag er wel heel gaaf uit maar of dat met wat grotere kindjes nog lekker zit.....
En die kapotte knie erbijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:31 schreef miss_sly het volgende:
Waar kun je zo'n mooie fiets met zo'n lieve accessoire kopen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:30 schreef Vivi het volgende:
Jeetje! Wat lijkt Storm ontzettend op jou op die 2e foto!
En kijk nou uit, met dat los laten zitten in de fietsstoel..![]()
Ik had vroeger nog geen beschermdingen bij het fietsstoeltje. Als bescherming voor de beentjes van de kinderen had ik speciaal fietstassen onder het fietsstoeltje gedaan. De kinderen hadden dan altijd hun beentjes in de fietstassen en konden niet met hun voetjes tussen de spaken komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Las hier toevallig over fietstassen. Met kinderbijslaggeld gaan we (2ehands) kijken voor een stoeltje voor achterop. Had er niet aan gedacht dat je dan niks meer aan je fietstassen hebt. Daar dus ook maar een oplossing voor vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |