IKEA! Als ik het goed heb bij de family afdeling drie stuks voor weinig, met cijfercode dus geen sleutels die kwijt raken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:59 schreef Stiemie het volgende:
Ah dan ga ik binnenkort maar eens op zoek naar slotjes. Toch wel handiger als ik het stoeltje erop kan laten zitten
Nou, dat zijn niet de smalsten maar misschien moeten we maar eens passen bij de fietsenwinkelquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef bixister het volgende:
ik vind de bak van de bakfiets er wat smal uitzien. ik denk dat piet en anna elkaar aardig in de weg zouden zitten bijvoorbeeld. nu weet ik natuurlijk niet hoe breed morris & lis zijn, maar over een tijdje wordt dat toch krapjes lijkt me. maar ja, dan kan morris misschien wel gewoon zelf fietsen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja! Groen maar meestal is ie rozig
Bedoel je hoe de slotjes er aan moeten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef pinquit het volgende:
hoe zetten jullie die stoeltjes vast dan?
Ah... Een échte kameleonfiets...Nou weet ik het zeker..Ik wik, ikwl, ikwilquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja! Groen maar meestal is ie rozig
Ik had gewoon gaten in mn fietstassen gekniptquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef pinquit het volgende:
nou, meer waar de slotjes aanvast moeten
Ik las: kiwiquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef vamperotica het volgende:Hoe moeilijk is het.... Ik wil, ik wil, ik wil!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |