Doordat ik las dat Brian Huub wel met een mes te lijf zou gaan en dat alle messen verstopt moesten worden, heb ik inderdaad aangenomen dat de schrijver(s) dachten dat Brian het dan ook in één keer goed zou doen, mes in de hartstreek of keel doorsnijden. Het kan natuurlijk dat bedoeld werd dat Brian Huub met een mes te lijf zou gaan zonder het leven te nemen. Maar ook dan denk ik: mwoah zal wel meevallen. Ik zie Brian niet iemand met een mes te lijf gaan. Maar goed, het staat eenieder natuurlijk vrij dat wel te denken, ik denk alleen van niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dat suggereert ook niemand. Je kan voor minder dan moord geboeid het pand moeten verlaten! En het slachtoffer kan over een paar dagen ook iemand anders zijn (een weigerachtige Amanda bijvoorbeeld).
Haar invulling van 'Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
zdngmw begint de morgen met een gesprek over zelfmoord
Gezellig gesprekje op stream 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
zdngmw begint de morgen met een gesprek over zelfmoord
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar invulling van 'Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach'.
Nah, daar zitten zoveel snoeren.. nie eg gezelliequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:32 schreef pluisje78 het volgende:
gezellie zo achter de pc
Welke discussie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je mag altijd een poging wagen, echter ik zou geen stap zetten in dgk sc!
En nu lekker je weer gaan richten op dgk, ik zit namelijk niet echt te wachten op je infantiele pogingen tot provoceren in de cos.
Einde discussie!
Is dit de plaats voor persoonlijke afrekeningen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Welke discussie?
Heb ik je fragiele egootje geraakt?
Zij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
zdngmw=? ik weet da er Natasia mee word bedoeld.
Huub vertelde gisteren ook nog aan Sylvia dat Brian regelmatig staat af te luisteren. Vervolgens trok hij een paar kastdeuren open om te kijken of Brian wéér bezig wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian lag al te slapen en is nog niet wakker... hij weet het dus (ws.) niet (tenzij hij weer sneaky heeft staan afluisteren en kijken terwijl wij dachten dat hij sliep??)
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ga ff ergens anders lopen ziekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:34 schreef demins het volgende:
Welke discussie?
Heb ik je fragiele egootje geraakt?
Die zal zich wel verraden voelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian lag al te slapen en is nog niet wakker... hij weet het dus (ws.) niet (tenzij hij weer sneaky heeft staan afluisteren en kijken terwijl wij dachten dat hij sliep??)
Brian is zichzelf lekker aan het verwennen, maar dat laten ze gelukkig niet zienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef DoomiNL het volgende:
Ligt iedereen nog te slapen?
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het pas een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef bunnyma het volgende:
Wat me gisteren trouwens ook is opgevallen, is dat Bart zei dat hij d.m.v gebaren door mensen in de zebra op de hoogte was gebracht dat Huub weer terug zou komen.
Zou dit waar zijn of is het weer een verhaaltje zodat Bart weer kan zeggen:
"Ik wist het al".
Dat is nl erg belangrijk voor Bart, heb ik het idee.
Misschien dat Bart duidelijk is gemaakt dat Huub ermee bezig was. maar dat wisten ze toch al door RTL Boulevard? Of zagen ze dat pas na de Zebra?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:40 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het par een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |