ok dus:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Consigliere het volgende:
Goedemorgen! Voor de goede orde:
Wanneer iemand een half uur geen vraag meer stelt, mag iemand anders het voor hem doen.. De vraag van de eerste die post telt... Verder moet je de score zo bijhouden:
(naam user1) + 1
(naam user2) (aantal punten)
(naam user3) (aantal punten)
(naam user 1)(aantal punten)
etc. Dus er ontstaat een heus klassement
Ze groeien naar de de zonquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
ok doe ik er wel één
Waarom zijn de bananen krom?
Anders passen ze niet in de schilquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
ok doe ik er wel één
Waarom zijn de bananen krom?
Wheeeeequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef Zrtlrnc het volgende:
BasOne-+1-volgende-vraag-kick
1 2 3 | ikwilookwatzeggen 1 BasOne 1 |
Hallo, ben ook niet helemaal wakker, kater van hier tot gruun aan het wegdrinken jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
De mens
Is dit echt een ONZ vraag?
Wel een bijpassend antwoord
die vragen zijn te moeilijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Pssst, anders moet je even hier kijken
Algemene Kennis Quiz Deel 600
Super Star Destroyer? Volgens mij dat ding waar Darth Vader op zat en vervolgens tegen de Death Star (tweede Death Star volgens mij) klapte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
In het Star Wars universum Wat is het grootste type Star destroyer?
Goed geprobeertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Super Star Destroyer? Volgens mij dat ding waar Darth Vader op zat en vervolgens tegen de Death Star (tweede Death Star volgens mij) klapte.
Weet niet hoe groot, lengte is in ieder geval in kilometers.
Maikuuulquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie is de ONZ-dorpsgek?
Waarom stel je een vraag terwijl de vorige vraag niet is beantwoord?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie is de ONZ-dorpsgek?
Hmmm....lastige dan. Ik heb namelijk wel boeken van Star Wars (Heir to the empire) maar 1 trilogie zit voor de Herrezen Keizer en de volgende (2 stuks zelfs) zitten er na. Daar wordt dus geen melding gemaakt van het schip van de Herrezen Keizer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Goed geprobeert
De SSD is de grootste uit de films, maar er is een grotere.
De Executor Class Super Star Destroyer was Darth Vaders Command ship, de Executor zelf boorde zichzelf in de Death Star 2 nadat een A-Wing in de brug crashde.
Maar er is nog een grotere Class, zover bekent maar 1 van gebouwd voor de Clone Emperor.
Idd Palpatine ging niet dood maar verplaatste zich in een nieuw kloon lichaam.
Voor de goede orde.
VIC: Victory Class Star Destoyer, 900 meter lang
ISD: Imperial class of Imperator Star Destoyer, 1600 meter lang
SSD: Super Class of Executor Class Star Destroyer 12 km lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |