Dat suggereert ook niemand. Je kan voor minder dan moord geboeid het pand moeten verlaten! En het slachtoffer kan over een paar dagen ook iemand anders zijn (een weigerachtige Amanda bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nogmaals, hier werd gesuggereerd dat die uitbarsting een moord zou inhouden en dát geloof ik gewoon niet.
Dat hij een deur intrapt of de biljarttafel doormidden probeert te slaan, dat geloof ik wel maar dat hij Huub gaat vermoorden geloof ik niet.
Stuk eraf knippen, fors verkleinen, hele lage resolutie kiezen of zwart/wit maken...... 10 K is wel weinig hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:14 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoe krijg je een plaatje kleiner dan 10 K voor een display plaatje??
Ja dat is hem, zullen we hem grijpen ?????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dit de man die we mochten doodschoppen als hij ooit één voet in het DGK-subforum zou zetten???![]()
is natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om te bedenkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:22 schreef Darklight het volgende:
Bart en Huub weten al dat Brian het heeft gedaan
Wat vond Brian daar eigenlijk van, dat Bart Huub heeft meegeholpen met zoeken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef korakel het volgende:
Gisteravond kwam Huub tot de ontdekking dat zijn koffers misten. Samen met Bart heeft hij de hele Villa en haar omgeving afgezocht naar zijn spullen. Zonder succes. Na een lange tijd zoeken, geeft de Oldenzaler het op en besluit om de zoektocht te vervolgen als het weer licht wordt. Waar zijn de spullen van Huub en, nog belangrijker, wie heeft ze verstopt? - bron: Talpa
Dacht dat Bart ze had gevonden? En duh: Brainless heeft ze verstopt, kom op zeg...
En te vaak dronkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Korte analyse gisteren: Ware aard bewoners:
Zdngmw: Zegt de zwakste te zijn en is nergens zonder steun ( + alle andere gore shit)
Brianless: Is compleet gestoord, geweldadig, eng
a-Del: Is Hysterische , angstige , vriendinnen basher met een te grote bek
Bart: Is een nep wannebee popie, gevoelig voor status en ons kent ons, meeloper 1e klas
Syl: Is rustig, stabiel maar soms te veel met zichzelf bezig
Huub: Is dapper, super slim, maar nog een roekeloze puper die zn kansen kan verpesten
Die idioot lag in coma van zijn slaappillen, dus die weet dat nog nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat vond Brian daar eigenlijk van, dat Bart Huub heeft meegeholpen met zoeken?
Begrijp precies wat je bedoelt. Mijn vriend is gisteren op zakenreis gegaan en driekwart van ons telefoongesprek gisteravond ging over de nieuwste ontwikkelingen in DGK... triest toch...?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan Huub niet weer weg? Dan kan ik mijn leven weer oppakken.
Je mag altijd een poging wagen, echter ik zou geen stap zetten in dgk sc!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dit de man die we mochten doodschoppen als hij ooit één voet in het DGK-subforum zou zetten???![]()
iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
is natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om te bedenken
Inderdaad. Het is immers een beetje een one trick pony, deze Norman Bates.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef teamlead het volgende:
is natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om te bedenken
Eensch!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Korte analyse gisteren: Ware aard bewoners:
Zdngmw: Zegt de zwakste te zijn en is nergens zonder steun ( + alle andere gore shit)
Brianless: Is compleet gestoord, geweldadig, eng
a-Del: Is Hysterische , angstige , vriendinnen basher met een te grote bek
Bart: Is een nep wannebee popie, gevoelig voor status en ons kent ons, meeloper 1e klas
Syl: Is rustig, stabiel maar soms te veel met zichzelf bezig
Huub: Is dapper, super slim, maar nog een roekeloze puper die zn kansen kan verpesten
Brian lag al te slapen en is nog niet wakker... hij weet het dus (ws.) niet (tenzij hij weer sneaky heeft staan afluisteren en kijken terwijl wij dachten dat hij sliep??)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat vond Brian daar eigenlijk van, dat Bart Huub heeft meegeholpen met zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |