Same.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wils heul niet dat jij er was
neh, veilig afstandje deze keer voor mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe normaal. Je hoort er net zo bij als iedereen.![]()
murp?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:29 schreef Snakey het volgende:
Maar waar is murp? Die zou de boel in de gaten houden wat hij niet gedaan heeft.![]()
overmant en op de vlucht geslagen, er was geen houden aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:29 schreef Snakey het volgende:
Maar waar is murp? Die zou de boel in de gaten houden wat hij niet gedaan heeft.![]()
Iedereen was op de meet, relaxt avondje dus en hij slaat al op de vlucht?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
overmant en op de vlucht geslagen, er was geen houden aan
het was een hinderlaag, users uit diverse subtopique's hadden sammengespant/samengesponnen tot een massale aanval op ONZquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen was op de meet, relaxt avondje dus en hij slaat al op de vlucht?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
het was een hinderlaag, users uit diverse subtopique's hadden sammengespant/samengesponnen tot een massale aanval op ONZ![]()
overmacht..
Het wordt me nu iets te veel, ik wil er niet meer over pratenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bron?
En dan niet de eerste uit google uiteraard.![]()
Waar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik had nog aangeboden hier even de boel in de gaten te houden maar mij wou je nietik WAS er tenminste
Ja waar zat je? Iedereen wachte op je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:03 schreef koemleit het volgende:
OMG IK WAS ER OOK NEIT HE!
JOEPIEJOEPE!
DAT HEB IK IN in deverse anderse topics al duidelijk gemaakt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja waar zat je? Iedereen wachte op je.
Teveel informatie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ga poepen!
Volgens mij is je keyboard duizelig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
DAT HEB IK IN in deverse anderse topics al duidelijk gemaakt!
ben nu alleen lnline zodat ik niet over me nek ga dalijk
[sub] als ik ga slapen ebeurt dat nog alles alle ik wakker b lijfnt niet [/suab]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |