Yep, Blof was goed.
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Strafpleiter
Bram Moszkowicz zei gisteren bij zijn persconferentie dat het de "zwartste dag uit zijn carrière" was en "een dieptepunt in de Nederlandse strafrechtpleging." Moszkowicz bevond zich in een benarde positie. Zijn vermoordde cliënt Willem Endstra zou zijn afgeperst door een andere cliënt van Moszkowicz: Willem Holleeder. Jort Kelder, hoofdredacteur van 'Quote', noemde Moszokowicz "een maffiamaatje", de advocaat zou wel erg innige contacten onderhouden met Holleeder. Tijdens een kortgeding dat door Moszkowicz tegen Kelder was aangespannen, oordeelde de rechter dat in het beschikbare feitenmateriaal genoeg onderbouwing aanwezig was voor de uitlatingen in Quote.
Lousewies van der Laan (D66) liet het kabinet-Balkenende II vallen op de kwestie Ayaan Hirsi Ali. Wat haar betreft was D66 al tijdens het Uruzgan-debat uit het kabinet gestapt. Uiteindelijk verloor Van der Laan de verkiezing om het D66-leiderschap van Alexander Pechtold. Ze besloot vervolgens voor onbepaalde tijd de politiek te verlaten. Lousewies van der Laan over het verval van D66.
Ben ik een beetje schizofreen over, Lousepoes vind ik een geniep-tiep (en wat mot ze nou nog eigenlijk) en wil ik niet zien, Bram is dat ook (alhoewel ietsje minder) maar wel hem wél zien vanwege de actualiteit. 'k Denk nog.