De gasten (onder voorbehoud staat op de site):
* Cisca Dresselhuys, hoofdredactrice van feministisch maandblad Opzij. Jarenlang heeft ze bekende Nederlandse mannen langs de Femenistische Meetlat gelegd. Morgen opent ze een tentoonstelling met portretten van deze meetlatmannen. Paul van der Steen tekende deze portretten en schonk er honderd aan het Rotterdamse Schielandshuis.
* Bennie Jolink, bekend als voorman van de Achterhoekse band Normaal, heeft een tweede soloalbum opgenomen. In 2004 merkte Jolink tijdens een tribute aan Johnny Cash dat de lage toonhoogte hem goed lag, zo goed dat hij in die stijl een compleet album maakte. Op deze nieuwe cd 'Opa, vertel es' staan nummers in Achterhoeks dialect, covers van countrynummers en eigen werk.
* Advocaat Gerard Spong over de zaak Moszkowicz vs. Kelder.
Over de eerste 2 gasten ben ik wat ambivalent: Cisca is puntig en daar hou ik wel van maar kan wel doordrammen en Jolink is best leuk maar iets te veel FBTO geworden en ook wel een beetje bejaard. Pluspunt, hij is thuis heel anders dan in de spotlights (docu over hem gezien), beetje schizo dus. Spong is eigenlijk ook dubieus, heeft ooit een vader verdedigd die omgangsrecht eiste met het kind van zijn dochter. Dat heb ik Spong eigelijk nooit vergeven.