oke. heb je ook een auto/brommer/geval voor morgen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef jovink het volgende:
ik hbe ook een automatic
Automaat is in mijn ogen: stilvallen na een weekendje niet dragen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat er ook een versie zonder beugeltjes is (die op het plaatje dus), en dit is ook een automaat (die automatisch 'oplaad' door bewegingen van je pols).
Ik doe 'm toch niet af, het horloge wat ik nu heb (wel mooi maar een goedkoop ding) valt van ellende uit elkaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Automaat is in mijn ogen: stilvallen na een weekendje niet dragen.
Het klinkt allemaal heel aardig, geen batterij meer enzo...maar echt handig is het ook weer niet.
Ok ben benieuwd.. ik ben ook een beetje naar die klokjes te kijken.. Ik ga eens een keer naar een juwelier om te kijken of zon groot ding staat om mijn relatief dunne pols.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Die tauchmeister heeft een mechanisch uurwerk. Ik heb 'm besteld dus als ik 'm binnenheb zal ik het hier melden.
99.9% wel. Bepaalde uurwerken hebben een ombouw waardoor ze tikken als een quartz, maar die zijn erg zeldzaam en worden bijna niet gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:39 schreef Noisemaker het volgende:
Die Tauchmeisters, hebben die ook een zwevende secondenwijzer? Meerdere keren per seconde tikken dus. Of hebben alle mechanische uurwerken dat?
Oke, de Seiko 5-jes ook dus?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
99.9% wel. Bepaalde uurwerken hebben een ombouw waardoor ze tikken als een quartz, maar die zijn erg zeldzaam en worden bijna niet gemaakt.
Panerai heeft er in 2004 eentje gemaakt, de Radiomir indepedent
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef Kaliber het volgende:
Ik heb er geen kent iemand eentje die vet is die ik egt moet hebben?![]()
Wat heeft dat ermee te maken of hij die horloges mooi of lelijk vind?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef --- het volgende:
Haha. Kermis. zegt iemand met maar 1000 euro op zijn rekening...
wat de meneer hierboven zegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef --- het volgende:
Haha. Kermis. zegt iemand met maar 1000 euro op zijn rekening...
En inderdaad, kermis horloges.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef jovink het volgende:
[..]
wat de meneer hierboven zegt.
en die 1000 eu is alweer beduidend minder. zwarte cross gekkeweeerk![]()
![]()
Nee, een Tauchmeisterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |