Ik denk niet dat mijn adres gegevens belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef Hijacking het volgende:
kinderfoto op de achtergrond Ivo?
Bandje neem ik aan, kostte 20 dollar incl verzenden via broadarrow.net. Ging erg snelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat heb je daar ongeveer voor betaald? Ik ben ook nog op zoek naar een submariner.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef unlimited het volgende:
wat ik me nou afvraag... ben ik nou de enigemet zulke smalle polsen waarbij ik vind dat zulke grote horloge's niet bij staan?
Het ligt eraan. Als je een blouse of trui aanhebt or what so ever valt het niet zo op en staat het wel stoer. Als je een shirt draait + je bent magertjes dan snap ik je punt. Feit is wel dat de grote horloges veel mooier zijn (wat mij betreft) dan die lelijke kleine analoge horloges.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef unlimited het volgende:
wat ik me nou afvraag... ben ik nou de enigemet zulke smalle polsen waarbij ik vind dat zulke grote horloge's niet bij staan?
Dat zijn zn eigen horloges hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja dan kun je natuurlijk beter patsen met andermans spullen![]()
Pauperquote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja dan kun je natuurlijk beter patsen met andermans spullen![]()
Nu staan er ook in een keer echt of fake achterquote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef vinnie81 het volgende:
Ook goed.. zodra ik mijn digitale cam terug krijg maak ik een fotootje..
quote:De Breitling Bentley 6.75 is echt heerlijk Mijn Chinese pauperklok met Breitling op de wijzerplaat geplakt is niet te licht of te zwaar.. precies goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |