Wat mis met MBO dan??quote:
erg mooi dingetjequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Wat mis met MBO dan??
[afbeelding]
Een mechanisch chronometer gecertificeerd horloge mag 6 sec. per dag voorlopen, maar bij Seiko is de norm max. 20 sec. per dag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb een Seiko die zich door jou beweging automatisch oplaad. Opzich wel erg handig.. maar het nadeel is dat hij wat te snel loopt.. hij moet dus na een maand ongeveer een paar minuten terug gezet worden. Maar ik hoorde van de week dat het horloge dan wel een maand weg kan zijn. Dat laat ik dus even zitten.. Dit is het horloge:
[afbeelding]
Dank uquote:
Nou ja.. Af en toe terug zetten is geen groot probleem. Ik vind het geweldig dat ik hem niet op hoef te winden of batterijen hoef te wijzigen. Daarnaast heb ik liever dat die te snel loopt dan te langzaamquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een mechanisch chronometer gecertificeerd horloge mag 6 sec. per dag voorlopen, maar bij Seiko is de norm max. 20 sec. per dag.
Na een maand zou dat kunnen resulteren in een minuut of 10 dus.
Alpina is een heel oud merk, is door de eigenaar van Frederique Constant overgenomen. Vind ze redelijk aan de prijs en dat ze nu veel leuke modellen hebben. Nee dat ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef --- het volgende:
Kheb een catalogus besteld van aphine
http://www.alpina-watches.com/corporate/index.asp
Adsum, Weet jij toevallig iets meer over dit merk? is het een geliefd merk in de horlogebussiness?
Je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Dank u![]()
offtopic: Wat is nu het voor- of nadeel van een Kinetic horloge t.o.v. een met een batterij EN zijn er er eventueel nog andere types? Ik zit er namelijk over te denken om een extra horloge aan te schaffen.
Wow wat mooi.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef DRNKnHGH het volgende:
[afbeelding]
beetje slechte foto, maar hij is nog niet binnen![]()
Dat is nog de aller betrouwbaarste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:17 schreef iknickloreland het volgende:
telt mn moeders biologische klok ook?
Haal die bovenstequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Juninho het volgende:
Ik ben van plan ook een nieuw horloge aan te schaffen. Heb al een beetje rondgekeken en vind deze 3 modellen wel leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie misschien nog tips (mooie modellen etc..)
Wat is de nieuwprijs van dit model?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Dit word 'm over een paar dagen. Doorsnee 50 mm, dus tis een aardige klok.
270.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Juninho het volgende:
[..]
Wat is de nieuwprijs van dit model?
Persoonlijk lijkt mij dan die van Nine een stuk leuker (iets duurder), voor de rest ziet die er leuk uitquote:
Nee. Ze worden goedkoper als ze kleiner worden, maar t begint vanaf 240 zo ongeveer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef Juninho het volgende:
Zijn die modellen er ook in een wat goedkopere variant.
Ik ken Nine verder niet. Sterker nog ik wist niet of je een user bedoelde of een klokje. Ik ben er niet zo in thuis allemaal, ik vind dit gewoon een mooie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Downtime het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij dan die van Nine een stuk leuker (iets duurder), voor de rest ziet die er leuk uit
Heb niet gezegt dat die lelijks is, en ik ken nine ook niet maar wist alleen niet precies wat er achter Nine kwam, en was te lui om ff te kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef arneaux het volgende:
Ik ken Nine verder niet. Sterker nog ik wist niet of je een user bedoelde of een klokje. Ik ben er niet zo in thuis allemaal, ik vind dit gewoon een mooie.
Google gewoon ff het type en discussie opgelost.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ze haalt, maar die is geen 270 euro hoor
Hmm die van het plaatje is 249 euroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Google gewoon ff het type en discussie opgelost.![]()
deze is wel erg mooi/appart/precies wat ik zoek qua uiterlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Juninho het volgende:
Ik ben van plan ook een nieuw horloge aan te schaffen. Heb al een beetje rondgekeken en vind deze 3 modellen wel leuk.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie misschien nog tips (mooie modellen etc..)
Tommy robredo versie, maar 1500 van gemaakt. Een limited edition dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef --- het volgende:
[..]
deze is wel erg mooi/appart/precies wat ik zoek qua uiterlijk
Juist. En hier waar ik 'm ga halen kostie 270.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Hmm die van het plaatje is 249 euro![]()
Maar precies dezelfde, 5 mm kleiner, is 175 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |