Mooi mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Tauchmeister 1937 T0179 is binnen! Ik vind 'm mooi, ben er blij mee.
Secondewijzer loopt inderdaad ook vloeiend en tikt niet.
Leuk dingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Tauchmeister 1937 T0179 is binnen! Ik vind 'm mooi, ben er blij mee.
Secondewijzer loopt inderdaad ook vloeiend en tikt niet.
Ik zal morgen (vanmiddag 'eigenlijk') er een paar verschillende foto's van maken. Ben er blij mee en de secondewijzer loopt inderdaad vloeiend en tikt dus niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef nubie het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou je misschien een paar foto's kunnen maken? Denk er ook aan om hem te halen. Heb je hem bij wereldhorloges besteld?
Schaap & Citroen Arnhem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:09 schreef Downtime het volgende:
Hmmm weet iemand een leuke winkel in centrum van enschede of arnhem waar je mooie horloges kunt kopen? Goeie kwaliteit ofc. (en als iemand een suggestie heeft, mag die naar voren komen (liefst met een leren band).
MBO'er met een duur klokjequote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef Adsum het volgende:
Helemaal goed, 100 punten voor mensenkennis!
Lelijk pauper modeklokje.
Gast, hoe kort zit je op fok, dat je nog niet weet dat Imashack het niet doetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hier nog even wat fotos van mijn Greg Stevens band. Kost best wat, maar is toch wel echt dikke super kwaliteit.
Ben er iig erg blij mee, en vrees dat de OEM band niet meer terug erop komt
Gisteren deed ie het even wel, vandaar dat ik het niet doorhad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, hoe kort zit je op fok, dat je nog niet weet dat Imashack het niet doet
Ik vind hem mooiquote:
Ja verdomme, ik de heeeeeeeeeele dag horloges kijken voor jou, kiezen we aan het eind van de dag precies dezelfde uitquote:
Thanks. Nu ik dat plaatje zo bekijk is de mijne eigenlijk nog mooier, plaatje klopt niet helemaal. Mijne heeft meer kleine details, wijzers lopen uit in punten, delen onderbroken, naast de datum staat nog de dag. Mooi ding inderdaadquote:
Neen ik heb al op de site gekeken. Aangezien mijn dinnetje (Merel1808) nog een kado voor mij zocht vind ik dit een bijzonder vrij exemplaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Thanks. Nu ik dat plaatje zo bekijk is de mijne eigenlijk nog mooier, plaatje klopt niet helemaal. Mijne heeft meer kleine details, wijzers lopen uit in punten, delen onderbroken, naast de datum staat nog de dag. Mooi ding inderdaadlekker groot ook, staat goed. En was helemaal niet duur!
ik heb m ook 160- eurie maar dan ,met beugelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mooi dinkie duur zeker of niet ?
Cool, heb je ook een paar foto's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb m ook 160- eurie maar dan ,met beugels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |