Je moet me niet zo kwellen Jordy want ik kan helaas de streams niet bekijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
Je had haar vanavond tegenover Huub moeten zien (op de streams...)
Nee, ze is eng. Er zit daar een hele berg moreel gehandicapte psychopaten in dat pand, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om die lelijke Milli Vanilli-neger in een vrouwenlichaam te persen, dat te vullen met de valsigheid van 10 gecondenseerde nichten, dat te laten klinken als een Shirley Temple zonder het wonderkind-gedeelte met het IQ van Bonnie St. Claire op een off-day.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Pleione het volgende:
ze is niet eng, ze is vermakelijk om naar te kijken!
Ik zou het bijna worden door haar. Maar zet mij twee dagen bij dat valse mokkel en ik trek haar verbaal dermate vacuüm en binnenstebuiten dat ze bleker dan een Michael Jackson-albino buiten de hekken vluchtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Koewam het volgende:
RACIST
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ze is eng. Er zit daar een hele berg moreel gehandicapte psychopaten in dat pand, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om die lelijke Milli Vanilli-neger in een vrouwenlichaam te persen, dat te vullen met de valsigheid van 10 gecondenseerde nichten, dat te laten klinken als een Shirley Temple zonder het wonderkind-gedeelte met het IQ van Bonnie St. Claire op een off-day.
Er is een plek voor dat soort mensen, en dat is het diepste punt van de Waalhaven met een betonnen broek
V.
Ik kijk nooit gouden kooi. Maar als ik haar weer hoor aanvallen zap ik weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Pleione het volgende:
ze is niet eng, ze is vermakelijk om naar te kijken!
Nee. J.R. was bedacht en niet dom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Schanulleke het volgende:
Natasia is echt nog beter dan J.R.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou het bijna worden door haar. Maar zet mij twee dagen bij dat valse mokkel en ik trek haar verbaal dermate vacuüm en binnenstebuiten dat ze bleker dan een Michael Jackson-albino buiten de hekken vlucht
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |