abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46155497
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik wel

dus wel eng maar toch vermakelijk?

ach ja dat kan ook
pi_46155521
Ik heb vanavond ook weer zitten kijken en heb me weer kapot geergerd aan dat gore tyfuswijf. Scheurt ze aan de etenstafel haar bek weer open en richt ze al haar speren op Illona. Om vervolgens in een één op één gesprek met DGK zich helemaal krom te lachen. Brian en Natanael haalden bij tijd en wijle ook het bloed onder de nagels weg maar daar viel/valt nog mee te leven, maar die zwarte heks wens ik echt al het slechtste toe. Zelden iemand gezien of meegemaakt die zo in en in slecht is. En geloof me, ik ben de nodige ratten tegengekomen in mijn leven maar dit wijf slaat werkelijk alles. Als ik haar zie dan denk ik maar aan 1 woord en dat is "afmaken"! BAH!!!!
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_46156178
Je had haar vanavond tegenover Huub moeten zien (op de streams...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46156326
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
Je had haar vanavond tegenover Huub moeten zien (op de streams...)
Je moet me niet zo kwellen Jordy want ik kan helaas de streams niet bekijken. Wat deed ze dan, wat zij ze dan???
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_46156417
Ze had weer zo'n bui dat ze supernetjes probeerde te blijven, maar ze kon zich niet beheersen... Kóken van woede, gewoon... En Huub bleef heel irritant relaxt tegenover haar... Helemaal toen Huub haar confronteerde met haar gewoonte dat Natasia heel aardig tegen iemand kan doen en voordat ze de deur goed en wel achter d'r kont heeft dichtgeslagen alweer de vreselijkste dingen over diegene zegt.
Huub vroeg of ze gewoon een huichelaar was, of dat ze gewoon een beetje schizofreen is...

En nu heeft ze een appeltaart verorberd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:07:19 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46156581
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Pleione het volgende:
ze is niet eng, ze is vermakelijk om naar te kijken!
Nee, ze is eng. Er zit daar een hele berg moreel gehandicapte psychopaten in dat pand, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om die lelijke Milli Vanilli-neger in een vrouwenlichaam te persen, dat te vullen met de valsigheid van 10 gecondenseerde nichten, dat te laten klinken als een Shirley Temple zonder het wonderkind-gedeelte met het IQ van Bonnie St. Claire op een off-day.

Er is een plek voor dat soort mensen, en dat is het diepste punt van de Waalhaven met een betonnen broek

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:16:15 #32
136 V.
pi_46156925
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Koewam het volgende:
RACIST
Ik zou het bijna worden door haar. Maar zet mij twee dagen bij dat valse mokkel en ik trek haar verbaal dermate vacuüm en binnenstebuiten dat ze bleker dan een Michael Jackson-albino buiten de hekken vlucht

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:19:00 #33
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46157018
Natasia is echt nog beter dan J.R.
Blast from the past
Life is what you make it.
pi_46157096
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ze is eng. Er zit daar een hele berg moreel gehandicapte psychopaten in dat pand, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om die lelijke Milli Vanilli-neger in een vrouwenlichaam te persen, dat te vullen met de valsigheid van 10 gecondenseerde nichten, dat te laten klinken als een Shirley Temple zonder het wonderkind-gedeelte met het IQ van Bonnie St. Claire op een off-day.

Er is een plek voor dat soort mensen, en dat is het diepste punt van de Waalhaven met een betonnen broek

V.
GE WEL DIG!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:21:18 #35
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_46157101
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Pleione het volgende:
ze is niet eng, ze is vermakelijk om naar te kijken!
Ik kijk nooit gouden kooi. Maar als ik haar weer hoor aanvallen zap ik weg.
Meneer de Mol, schop dat mens eruit.

Ik heb me hele leven al genoeg van die irritante donkere vrouwen meegemaakt. Net als dat je genoeg krijgt van
kinderen die constant lopen te krijsen.
Gewoon d'r uit schoppen.
If I had a Hammer...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:22:05 #36
136 V.
pi_46157132
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Schanulleke het volgende:
Natasia is echt nog beter dan J.R.
Nee. J.R. was bedacht en niet dom.

Dit mens bestaat echt, is akeliger dan een ontsnapte TBS'er met chronische empatitis, met de humor van een Duitse kampbeul en een stem als bedorven Sensilube.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46157217
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik zou het bijna worden door haar. Maar zet mij twee dagen bij dat valse mokkel en ik trek haar verbaal dermate vacuüm en binnenstebuiten dat ze bleker dan een Michael Jackson-albino buiten de hekken vlucht

V.
Als ik het niet meer zie zitten? Als ik echt flip van dat 'mens'? Lees ik deze reactie er nog eens op na! Ben ik toch normaal dus :D
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:27:11 #38
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_46157310
Hou op! Ik pis in mn broek!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:29:49 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46157416
doe maar in het natasia topic
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')