quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Denkt dat Huub gek is.
Redactie laat Brian alsjeblieft die tassen moeten halen ,kleding wassen en opruimen
ehm.. zullen we dit soort kreten maar ff niet doen? dank uquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef F04 het volgende:
Dat gene wat Brian met Ilona zijn beatycase heeft gedaan was ook zwaar pauper.
Hamas Hamas Brian moet aan het GAS!!!
Ik hoop dat hij dat als waarheid aanneemt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die is net uitgebreid door Huub gewaarschuwd...
dat mag dus welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
Treed toch eens op tegen dat smijten met andermans spullen, bah wat laag.![]()
Tsja, als het mijn dochter zou zijn zou ik haar elke ochtend 2 klappen geven, 1 om wat ze geflikt heeft, en 1 om wat ze nog zal flikken...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef jacqjacq het volgende:
amanda is inderdaad mishandeld, dat geeft ze indirect toe. Daarom reageert ze zo overtrokken op huub
ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
Die gozer gaat echt enge dingen doen. Ik ben er bang voor. Echt.
ze hebben alle woordjes die ze kennen al een paar keer gebruiktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
ze zijn stil. hoe is het mogelijk ?
Ik denk het wel... Bart geeft de indruk meer naar Huub te willen trekken dan naar Brian...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat als waarheid aanneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |