Ze weten iig dat er iemand komt, maar ze zullen Huub zeker niet verwachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef F04 het volgende:
Ze hebben zeker nog niks in de gaten?
Ik zou maar ff wachten, die koppen zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Komt hij echt echt op 1900 binnen lopen?
Ik moet naar hoofddorp maar wil echt wachten tot hij binnen is !
Ja meestal loopt het uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Komt hij echt echt op 1900 binnen lopen?
Ik moet naar hoofddorp maar wil echt wachten tot hij binnen is !
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
Het mooiste vind ik dit. Dat wij allemaal achter onze screentjes zitten, niet kunnen wachten, en zitten te gluren naar die mensen, wetende wat ze te wachten staat.![]()
Hij heeft de zaak weer een week kunnen bestuderen, ik verwacht wel dat hij met een leuke Natasia-aanpak zal gaan komen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Helaas kan Huub ook niet zo erg goed tegen Natasia op als ik heel eerlijk ben.![]()
Al waren zijn laatste woorden wel erg leuk.
we hebben eigenlijk nog niemand gezien die haar verbaal echt het zwijgen kan opleggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Helaas kan Huub ook niet zo erg goed tegen Natasia op als ik heel eerlijk ben.![]()
Al waren zijn laatste woorden wel erg leuk.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
Inderdaad
Hey
op welke sites kijken jullie die steams??
verwarring wrs van jou reactie op mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
welke collega? werk al alleen vanaf 9 uur vanmorgen tot een uurtje of 19 uur![]()
Ho stop! Das niet leuk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Carlaa het volgende:
Als ze de spanning nou écht willen opvoeren, gooien ze de streamlock erin tussen 7 en 8. Boem, 4x de villa.)
(Err, als DGK-R dit leest en uitvoert.. krijg ik waarschijnlijk een ban hier..hahaha)
ben ik ff kwijt maar dat postte hij hier vanmiddag en noemde jouw naam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
welke collega? werk al alleen vanaf 9 uur vanmorgen tot een uurtje of 19 uur![]()
Waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Carlaa het volgende:
Als ze de spanning nou écht willen opvoeren, gooien ze de streamlock erin tussen 7 en 8. Boem, 4x de villa.)
(Err, als DGK-R dit leest en uitvoert.. krijg ik waarschijnlijk een ban hier..hahaha)
Natasia krijg je niet stil, ze overschreeuwt alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
we hebben eigenlijk nog niemand gezien die haar verbaal echt het zwijgen kan opleggen.
Nou komt dat ook wel doordat er niks doordringt.....maar toch, ik mis wel echt tegengas,
hopelijk heeft Huub [en andere nieuwe bewoners] zich daar nu op voorbereidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |