Je bent pas lang vanaf 1.95 vind ik.quote:
Tja, dat krijg je in Chinaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef LoveSounds het volgende:
Zoow echt beter, ik ben 178 en er zijn bijna geen mannen meer te vinden die langer zijn dan ik geloof ik zo. En als ik hoge hakken draag al helemaal niet, jullie topic stelt me enigzins gerust. Dank daarvoor
Onze Fok!mannen zijn dus allemaal van die kleine kutbijtertjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef LoveSounds het volgende:
Zoow echt beter, ik ben 178 en er zijn bijna geen mannen meer te vinden die langer zijn dan ik geloof ik zo. En als ik hoge hakken draag al helemaal niet, jullie topic stelt me enigzins gerust. Dank daarvoor
Ga jij 'ns een 'mannen van gemiddelde lengteverzamel je'-topic openenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jullie zijn echt zo beschaafd joh!
Dat jullie deze nog niet hebben gehad
24cm meldt zich!
1,84 meldt zich
Lange vrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ga jij 'ns een 'mannen van gemiddelde lengteverzamel je'-topic openen![]()
* Barbaaf meldt 1.96
En nu 'ns in dat kleine vrouwen-topic kijken![]()
Build me a woman,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef LoveSounds het volgende:
Whaha jah whatever, ik moet dus serieus opletten dat ik niet te hoge hakken draag. En dat is irritant want hoge hakken zijn mooi.... Maar jullie geven me een beetje hoop
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
1.94 meldt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |