daar zeg je zoiets!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ze dan wel dat er appels in appeltaart zit?
Precies. Laat staan dat ze weet wat onaneren is.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef 2live het volgende:
[..]
dat weten wij wel, maar Amanda vlgs mij niet, aan haar reactie te zien.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef Veulen het volgende:
Ha Natas over de computer tegen brian: Je hebt het stukgemaakt...
Ik denk dat de redactie de boel saboteerd.
Genoeg! meer detail niet nodigquote:Cungy - vrijdag 9 februari 2007 @ 15:43
Brian gaat de douches besmeuren
Doe ook een zakje zon voor Natas..... Gaat ze nodig hebben.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
ff boodschappen doen! Hou ze tegen!
(Gert, moet ik nog wat meenemen? 2 ons cynisme en een doosje sarcasme? O ja, een kilo van die boontjes...)
En boterhamzakjes, eerste hulp bij hyperventilerenquote:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
(Gert, moet ik nog wat meenemen? 2 ons cynisme en een doosje sarcasme? O ja, een kilo van die boontjes...)
Doe ook een zakje zon voor Natas..... Gaat ze nodig hebben.....
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef 2live het volgende:
bart over brian; hij heeft geslecht gedraaid, ze krijgen nu nog klachten binnen bij de zebra!
hij moest eens wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef 2live het volgende:
natasia; wie heeft er vandaag keukendienst?
bart; Huub!
quote:natasia; wie heeft er vandaag keukendienst?
bart; Huub!
De heilige zijn in de aanbieding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
Daar hebben we een mooie smiley voor:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
Grapje van BArt: wie heeft er vandaag keukendienst: Huub, tijd om hem langs te laten komen.
of weet hij iets.....quote:
Laat ik daar nou heel slecht in zijn smiley;s.quote:
Misschien willen ze hartaanvallen voorkomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:54 schreef Cungy het volgende:
Ze gaan het toch niet aankondigen mag ik hopen?
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er gebeuren gaat.quote:
HMMMMMMquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er te gebeuren staat.
Zijn hoogtepunt is nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub had op zijn 'hoogtepunt' moeten stoppen....
Vreemd, erg vreemd allemaal.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er gebeuren gaat.
amanda is allang blij kan ze ff kijken naar hoe Bart de appeltaart maakt, want ze heeft geen idee hoe ze dat aan moet pakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
die amanda zit wel altijd als eerste netjes op de bank te wachten als dat nodig is terwijl de rest eerst ff z'n momentele bezigheden completeerd (ofzoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |