Nena's vertrek waren er 15quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De COS'sen zullen vanavond niet aan te slepen zijn.
Gokje: vandaag 15 COS'sen, met een dikke 100.000 (niet-unieke) views.![]()
Vanaf nu gaat hij drank neuken en de hoeren zuipenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af hoe Huub met drank en hoeren omgaat straks
Wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Natasia en Brian hebben hun eigen waarheid, dus denk niets geloven van wat huub zegt.
zou het drankverbod van 14 dagen nu nog gelden ???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af hoe Huub met drank en hoeren omgaat straks, hij heeft nu kunnen zien hoe dat buiten overkomt. mss laten ze eerst het filmpje zien met de ware toedracht en loop Huub daarna naar binnen!
Er moet toch ook bij hun op een keer twijfel ontstaan of hun waarheid wel de juiste waarheid is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen.
Die zullen echt niet geloven wat huub of wie dan ook zegt.
Zij zullen het gooien dat Huub terug mocht omdat hij populair is (door de hoeren)![]()
Vraag me af hoeveel filmpjes hij gezien heeft en COSen gelezen, die jongen is volgens mij de afgelopen dagen geleefd. zal ie weinig tijd voor hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:21 schreef jacqjacq het volgende:
goede zet ook naar sylvia toe, die heeft er meteen een zeer betrouwbaar maatje bij.
ben zeer benieuwd naar Bart zijn reaktie, vooral als huub met informatie komt van buiten. (dus bijvoorbeeld hoe natasia in het echt is, dat de trap niet echt was etc...)
Dat hoop ik wel, en wel vanaf moment van herintredequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef THCees het volgende:
[..]
zou het drankverbod van 14 dagen nu nog gelden ???
en zou dat dan ook gelden voor whiskey/wijn proeverij ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, en wel vanaf moment van herintreden
geen idde, maar wat mij betrft wel, hij mag het best wel even voelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef THCees het volgende:
[..]
en zou dat dan ook gelden voor whiskey/wijn proeverij ??
We houden van julliequote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
14 dagen niet drinken blijft van kracht![]()
jaja:)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Ecila111 het volgende:
Ik dacht dat de titel van de topic sloeg op 1 of andere King of Pop en refereerde aan de muzikale hoogstandjes van Brian en Bart gisteravond maar het is dus echt waar dat Huub terugkomt?
oja, dat wou ik ook nog vragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Laat hem dan wel zélf die dagen kiezen, er komen er nog genoeg!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
jippieeeeeeeee je bent er ook weerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef demins het volgende:
[..]
Laat hem dan wel zélf die dagen kiezen, er komen er nog genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |