Zelfs deze lurker komt boven drijvenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef Curious-PB het volgende:
Opeen kruipt iedereen uit zijn schulp en begint te posten![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef blomst het volgende:
Voorbereiding op Huub zijn terug komst:
[afbeelding]
Jaaa...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:11 schreef Missy_1974 het volgende:
[...] ik hoop echt dat de bewoners geen heads up krijgen en dat idd nena huub komt terug brengen en ook even wat bommetjes erin gooit
Dat was zeker op het randje, een reactie op de opsomming van minder directe uitlokking to fysiek geweld van .NL. Ik zag .NL wel als de brenger van de boodschap dat fysiek geweld een goede optie is om mensen eruit te krijgen, getuige z'n vele tips en opmerking hierover naar anderen en z'n eigen direct pogingen richting Huub. Die katalysator is verdwenen, maar welke signaaleffect zal dit hebben op de overige bewoners die ik niet echt al te hoog inschat. Anway, we zullen zien - het wordt in ieder geval spannend!! woohoo! Huubhuub!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vond de hand op schouder-actie van Huub ook best op het randje, da's helemaal waar. Het was strikt genomen geen geweld, maar wel erg intimiderend/uitlokkend. Hopelijk gaat dat niet de nieuwe trend worden, want dan is de lol er gauw vanaf, lijkt me.
Denk dat Stijn en Frans het nog druk gaan krijgen vanavond...![]()
good point, laat het een verrassing zijn!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE zorgen jullie dat de bewoners niet het internet op kunnen ? Het staat nl. al op www.nu.nl....
ze mogen niet in het kantoor, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
good point, laat het een verrassing zijn!
De COS'sen zullen vanavond niet aan te slepen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef Curious-PB het volgende:
Opeen kruipt iedereen uit zijn schulp en begint te posten![]()
Hij is welkom in het kamp, denk ik, hoe meer brains tegen de brainless, des te beter !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote vraag voor mij is wat Bart gaat doen. Het verbond met Brian wankelt al even, hij weet dat hij meer zichtbaar moet worden en hij trok al iets meer met Sylvia op. Zal Bart gaan overstappen naar Huub en Sylvia ?
ach ja dat wordt weer buffer de buffer vanaafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat fok het houd
(en de streams idem)
Ik hoop het. Laat de walgelijken maar alleen overblijven (Amanda, Braajen en Nasty). Dat Bart niet ALLANG weg is gegaan bij hen. Ze zijn zoooooo walgelijk en laag. Bart is hooguit wat arrogant, maar verder wel okee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote vraag voor mij is wat Bart gaat doen. Het verbond met Brian wankelt al even, hij weet dat hij meer zichtbaar moet worden en hij trok al iets meer met Sylvia op. Zal Bart gaan overstappen naar Huub en Sylvia ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |