abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46138931
O en zo super voor syl. En dan die leuke Palma erin. Ze worden echt gek in die kooi. Heerlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46138932
zou nena al gezien hebben dat brian haar een likbeurt heeft gegeven ? want de beelden van de stoeipartij spreken voor zich

ik hoop echt dat de bewoners geen heads up krijgen en dat idd nena huub komt terug brengen en ook even wat bommetjes erin gooit
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:11:54 #53
136585 patatohead
moet je ook eens proberen
pi_46138953
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef Curious-PB het volgende:
Opeen kruipt iedereen uit zijn schulp en begint te posten
Zelfs deze lurker komt boven drijven
Have you ever noticed how the contents of a box are much more interesting before the box is opened?
pi_46138955
pi_46138960
ff boodschappen doen, telefoon eruit, niemand mag storen na 6 uur ik zit gekluisterd
pi_46138961
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef blomst het volgende:
Voorbereiding op Huub zijn terug komst:
[afbeelding]

If you can't fix it, fuck it
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:12:09 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46138964
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:11 schreef Missy_1974 het volgende:
[...] ik hoop echt dat de bewoners geen heads up krijgen en dat idd nena huub komt terug brengen en ook even wat bommetjes erin gooit
Jaaa...
Dat ze eerst denken dat Huub gewoon komt eten.
En dat ie dan blijft
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46138976
DGK_REDACTIE zorgen jullie dat de bewoners niet het internet op kunnen ? Het staat nl. al op www.nu.nl....
pi_46139037
rentree muziek voor Huub
iemand nog meer ideeen
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_46139056
Goedemorgen :W
pi_46139087
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ik vond de hand op schouder-actie van Huub ook best op het randje, da's helemaal waar. Het was strikt genomen geen geweld, maar wel erg intimiderend/uitlokkend. Hopelijk gaat dat niet de nieuwe trend worden, want dan is de lol er gauw vanaf, lijkt me.
Denk dat Stijn en Frans het nog druk gaan krijgen vanavond...
Dat was zeker op het randje, een reactie op de opsomming van minder directe uitlokking to fysiek geweld van .NL. Ik zag .NL wel als de brenger van de boodschap dat fysiek geweld een goede optie is om mensen eruit te krijgen, getuige z'n vele tips en opmerking hierover naar anderen en z'n eigen direct pogingen richting Huub. Die katalysator is verdwenen, maar welke signaaleffect zal dit hebben op de overige bewoners die ik niet echt al te hoog inschat. Anway, we zullen zien - het wordt in ieder geval spannend!! woohoo! Huubhuub!
pi_46139106
Scanman kom terug!!!!!
pi_46139121
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE zorgen jullie dat de bewoners niet het internet op kunnen ? Het staat nl. al op www.nu.nl....
good point, laat het een verrassing zijn!
pi_46139170
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

good point, laat het een verrassing zijn!
ze mogen niet in het kantoor, dus dat scheelt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46139172
Grote vraag voor mij is wat Bart gaat doen. Het verbond met Brian wankelt al even, hij weet dat hij meer zichtbaar moet worden en hij trok al iets meer met Sylvia op. Zal Bart gaan overstappen naar Huub en Sylvia ?
Keep the Sunny Side Up
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 14:17:34 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46139204
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef Curious-PB het volgende:
Opeen kruipt iedereen uit zijn schulp en begint te posten
De COS'sen zullen vanavond niet aan te slepen zijn.

Gokje: vandaag 15 COS'sen, met een dikke 100.000 (niet-unieke) views.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:18:41 #67
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46139248
Denk dat Bart er niet echt problemen mee heeft
BAN worden gek
pi_46139261
Ik hoop dat fok het houd
(en de streams idem)
pi_46139287
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote vraag voor mij is wat Bart gaat doen. Het verbond met Brian wankelt al even, hij weet dat hij meer zichtbaar moet worden en hij trok al iets meer met Sylvia op. Zal Bart gaan overstappen naar Huub en Sylvia ?
Hij is welkom in het kamp, denk ik, hoe meer brains tegen de brainless, des te beter !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46139333
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef THCees het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik doe mee
pi_46139358
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat fok het houd
(en de streams idem)
ach ja dat wordt weer buffer de buffer vanaaf
If you can't fix it, fuck it
pi_46139359
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoop het. Laat de walgelijken maar alleen overblijven (Amanda, Braajen en Nasty). Dat Bart niet ALLANG weg is gegaan bij hen. Ze zijn zoooooo walgelijk en laag. Bart is hooguit wat arrogant, maar verder wel okee.
pi_46139365
goede zet ook naar sylvia toe, die heeft er meteen een zeer betrouwbaar maatje bij.
ben zeer benieuwd naar Bart zijn reaktie, vooral als huub met informatie komt van buiten. (dus bijvoorbeeld hoe natasia in het echt is, dat de trap niet echt was etc...)
Daarnaast moet het voor natasia en brian ook meteen duidelijk zijn dat de verhalen over het geweld tussen NL en huub die ze van bart en amanda hebben gehoord ook niet klopten. NL en Bart zullen van een voetstuk vallen.
Brian met grote jalouzie naar huub toe ivm nena, natasia die opeens weer een medebewoner heeft die haar af en toe de waarheid verteld, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Huub moet toch wel zenuwachtig zijn denk ik, hopelijk heeft hij een goed gesprek met zijn broer en (ex)vriendin gehad zodat hij wat sterker het huis in gaat.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:22:51 #74
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46139427
Gaat iemand t opnemen??
pi_46139449
Natasia en Brian hebben hun eigen waarheid, dus denk niets geloven van wat huub zegt.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')