Genoeg! meer detail niet nodigquote:Cungy - vrijdag 9 februari 2007 @ 15:43
Brian gaat de douches besmeuren
Doe ook een zakje zon voor Natas..... Gaat ze nodig hebben.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
ff boodschappen doen! Hou ze tegen!
(Gert, moet ik nog wat meenemen? 2 ons cynisme en een doosje sarcasme? O ja, een kilo van die boontjes...)
En boterhamzakjes, eerste hulp bij hyperventilerenquote:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
(Gert, moet ik nog wat meenemen? 2 ons cynisme en een doosje sarcasme? O ja, een kilo van die boontjes...)
Doe ook een zakje zon voor Natas..... Gaat ze nodig hebben.....
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef 2live het volgende:
bart over brian; hij heeft geslecht gedraaid, ze krijgen nu nog klachten binnen bij de zebra!
hij moest eens wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef 2live het volgende:
natasia; wie heeft er vandaag keukendienst?
bart; Huub!
quote:natasia; wie heeft er vandaag keukendienst?
bart; Huub!
De heilige zijn in de aanbieding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef dieenebart het volgende:
Daar hebben we een mooie smiley voor:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
Grapje van BArt: wie heeft er vandaag keukendienst: Huub, tijd om hem langs te laten komen.
of weet hij iets.....quote:
Laat ik daar nou heel slecht in zijn smiley;s.quote:
Misschien willen ze hartaanvallen voorkomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:54 schreef Cungy het volgende:
Ze gaan het toch niet aankondigen mag ik hopen?
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er gebeuren gaat.quote:
HMMMMMMquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er te gebeuren staat.
Zijn hoogtepunt is nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub had op zijn 'hoogtepunt' moeten stoppen....
Vreemd, erg vreemd allemaal.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er gebeuren gaat.
amanda is allang blij kan ze ff kijken naar hoe Bart de appeltaart maakt, want ze heeft geen idee hoe ze dat aan moet pakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
die amanda zit wel altijd als eerste netjes op de bank te wachten als dat nodig is terwijl de rest eerst ff z'n momentele bezigheden completeerd (ofzoiets)
Hij weet nu niet dat Huub komt, daar is hij veel te vrolijk voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker het idee bij Bart dat hij van te voren weet wat er gebeuren gaat.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij weet nu niet dat Huub komt, daar is hij veel te vrolijk voor.
Dan weten ze ook dat Huub terug komt. Ze hebben hem gisteren nog bij boulevard gezien...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef FSR het volgende:
op zich zou het wel leuk zijn als ze nu de gebeurtenissen zouden laten zien.
Daarna gaan ze gegarandeerd elaar opfokken..
Ik ben erg benieuwd wat hij nog wil gaan doen dan....quote:
Bart en vrolijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij weet nu niet dat Huub komt, daar is hij veel te vrolijk voor.
filmpje komt vandaag nog op de sitequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:11 schreef Cungy het volgende:
make up your mind regie!!
laat op 1 stream de film zien !
probeer deze : http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:12 schreef Gigageil het volgende:
WIJ WILLEN OOK BEELD GVD !!!!
Chemical bros - Hey Boy Hey Girlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:12 schreef crohntje het volgende:
Ze draaien door bij de redactie
Welke muziek is dit trouwens?
Dat snelle switchen deden jullie om ons te klieren hé?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
filmpje komt vandaag nog op de site
Is er al gezegd dat jullie top zijn ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Chemical bros - Hey Boy Hey Girl
inclusief een hoop andere dingen jah.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat jullie top zijn ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |