abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46141466
Zal je zien, kan het forum de drukte straks niet aan. Ja, zwartkijken ben ik goed in.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46141534
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:19 schreef Sporti het volgende:

[..]

ooooooooo oek ze willen oorlog nou dan krijgen ze oorlog HUUB IK LUST JE RAUW...............(vervolg na paar minuten negeren)
En dat dan minstens 8 keer achterelkaar
pi_46141555
Jaaaa Huub terug, dat hij Natasia dood slaat.
pi_46141576
yes yes yes huub hahaha nice man ik wist het wel.
pi_46141631
nooit meer naar huis

mn weekend kon niet beter beginnen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:28:40 #231
130755 Kinga
versier hier
pi_46141632
Wie gaat het nou opnemen dan?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:30:06 #232
168425 Doornkapje
Pas op voor de wolf
pi_46141700
Natasia: MIJ HEB JE ER NIET MEE HOOR! PRIMA!! KOM ER MAAR BIJ!!!
ALS JE MAAR WEET WAAR JE STAAT!!

En Sylvia zal wel hééééééééél blij zijn... super voor haar!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:31:20 #233
130755 Kinga
versier hier
pi_46141749
Sylvia kennende zal die heel luchtig reageren.
pi_46141840
Heb een kut dag op werk gehad. Maar nu is me dag meteen weer goed. Eindelijk weer leven in het huis
pi_46141871
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef Kinga het volgende:
Sylvia kennende zal die heel luchtig reageren.
Typisch geval van 'Stille wateren, diepe gronden' inderdaad.

Volgens mij zal ze onwijs blij zijn, maar zal ze dat heel luchtig uiten. Het uiten van emoties ziet ze volgens mij als zwakte.
pi_46141890
belachelijk dat huub weer het huis in mag! hij verdient het ieder geval niet om dat huis nog te winnen! hij heeft met verschillende respectloze opmerkingen met opzet geprobeert nathanael gek te maken en hij zat er gewoon op te hopen dat hij er door fysiek geweld op die manier hem eruit zou krijgen.!
veder heeft die geen repsect naar vrouwen toe!>n**kt de 1 na de ander h**r!en bij elk feestje is die aan het eind van de nacht weer dronken! snap niet dat sommige mensen hier hem hellemaal geweldig vinden!! van mij mag trouwens Bart dat huis winnen!!
pi_46142000
en huub wil zijn contactpunten natuurlijk terug vanavond
pi_46142065
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:35 schreef forzaudinese het volgende:
belachelijk dat huub weer het huis in mag! hij verdient het ieder geval niet om dat huis nog te winnen! hij heeft met verschillende respectloze opmerkingen met opzet geprobeert nathanael gek te maken en hij zat er gewoon op te hopen dat hij er door fysiek geweld op die manier hem eruit zou krijgen.!
veder heeft die geen repsect naar vrouwen toe!>n**kt de 1 na de ander h**r!en bij elk feestje is die aan het eind van de nacht weer dronken! snap niet dat sommige mensen hier hem hellemaal geweldig vinden!! van mij mag trouwens Bart dat huis winnen!!
En andersom niet denk je? Nathanael heeft hem al meerdere keren helemaal gek lopen maken, eigenlijk al vanaf het moment dat hij de kooi binnenkwam. Dan mag hij wat mij betreft zelf ook het spelletje spelen en van zich afbijten. En in dit geval werd hij er onterecht uitgestuurd, dat is overduidelijk. En grof taalgebruik/respectloze opmerkingen heeft bijna iedereen in het huis. Én Nathanael heeft zijn ex vriendin ook al meerdere keren een hoer genoemd. Dus je zit nogal wat onzin te posten eigenlijk. Huub houdt van sex en als niemand anders in het huis er beschikbaar voor is, waarom dan geen hoeren? Het is niet verboden en daar zijn ze voor toch? In elk geval leken de meiden er ook geen problemen mee te hebben. Bart vind ik overigens een achterbakse huichelaar. Maar dat geld voor meer..

Alleen die kop van Natasia is al priceless what mij betreft.
HUUB!! Nu gaan we hier thuis weer kijken.
  Admin vrijdag 9 februari 2007 @ 15:40:38 #240
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46142071
quote:
belachelijk dat huub weer het huis in mag! hij verdient het ieder geval niet om dat huis nog te winnen! hij heeft met verschillende respectloze opmerkingen met opzet geprobeert nathanael gek te maken

Dat was andersom gelukkig helemáál niet het geval en het was ook helemáál geen reactie op NL's gezuig de anderhalve maand ervoor
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46142078
quote:
Uh ja dat is een beetje de bedoeling van het spel
pi_46142083
yesyesyess..ik had de hoop al opgegeven...nu maarhopen dat de streams het goed doen vanavond!
pi_46142218
quote:
alsof bart veel respect heeft voor andere mensen. Hij heeft palma al een kerel genoemd en is in zijn omgang met anderen een enorme hork cq boerepummel. Daarnaast waait hij toch ook met alle winden mee, het is geen man met principes.
Huub mag hebben liggen rotzooien met vrouwen, maar dat moet hij zelf weten, hij is vrijgezel en is dus niemand verantwoording schuldig.
NL is een zuiger pur sang geweest en dat heeft hem uiteindelijk de das omgedaan.
Hulde voor de redaktie dat ze zo eerlijk zijn geweest hun fout te erkennen.
Ik hoop dat Huub alle beloftes gaat waarmaken, hij is nu een man met een missie !
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:45:19 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46142258
Goed nieuws

Natasia zei gisteren dat ze hem dan de hele villa door trapt, dus dat wordt ook nog een exit vanavond
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46142274
Scanman
pi_46142284
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

Ik hoop dat Huub alle beloftes gaat waarmaken, hij is nu een man met een missie !
Dat heb ik dus even gemist.. wat voor'n beloftes heeft hij dan gedaan?
pi_46142335
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Goed nieuws

Natasia zei gisteren dat ze hem dan de hele villa door trapt, dus dat wordt ook nog een exit vanavond
als er een sanctie stond op verbaal geweld dan was natasia al 10 keer het hok uitgezet, die loopt de hele tijd te dreigen met fysiek geweld. (zal ze dat ook naar haar kindjes en d'r ventje doen??)
pi_46142364
quote:
Goed nieuws

Laten we het hopen! Ik kan Nasty niet meer luchten en wil haar echt weg. Zelfs als irritatiefactor heeft ze haar houdbaarheidsdatum overschreden.

Je werd gemist, Scan! Leuk dat je terug bent.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:51:23 #249
130054 demins
We weten niks
pi_46142467
quote:
Goed nieuws

Scan!! We zijn weer terug...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46142499
quote:
Goed nieuws

jippieeeeeeeee weer een terug van de eigenwijze en koppige groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')