abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189497
Ik vertrouw veronica voor geen cent ze willen alles naar hun handje zetten. Het lijkt me wel iets voor veronica om Martin te misbruiken voor een roddel. Ik volg het hele gebeuren maar ik vind het niet goed als er misbruik van mensen word gemaakt
MDJ

Admin woensdag 22 september 1999 @ 11:48:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189498
Niet echt misbruiken. Meer uitmelken.
2 nachten geleden toen de heren in de slaapkamer waren en Bart buiten een peuk zat te roken vertelde Martin dat Bart regelmatig voetje met 'm zat te vrijen.
Of 't waar is weten alleen Martin en Bart zelf natuurlijk, maar dat is wat Martin beweerde. Pas de volgende dag werd Martin apart geroepen in de dagboekkamer om hier meer over te vertellen.

Trouwens, het hele programma is gebaseerd op het misbruiken van mensen, maar ja, ze hebben er zelf voor getekend en zijn er zelf mee akkoord gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 22 September 1999).]

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 22 september 1999 @ 12:27:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189499
In hoeverre dat ze "misbruikt" worden hangt van hunzelf af...

Zeker Tara en Bianca zijn niet echt mensen die niet zo snel over hun heen laten lopen, zeker niet als we een paar weken verder zijn (denk ik). Ruud lijkt het allemaal niet zo te interesseren, die houd lekker vakantie.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin woensdag 22 september 1999 @ 12:28:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189500
Het IS ook vakantie. Het is net centerparcs, alleen ipv een lang weekend gaan ze 3 1/2 maand..
  woensdag 22 september 1999 @ 12:58:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189501
Ze hebben alleen geen filmnet
pi_189502
Martin is een dopehead, een sukkel die op deze manier probeert de aandacht van de programma-makers en kijkers op zijn hand te krijgen, om zo er niet uitgeflikkert te worden.
Ik geloof niets van zijn roddel en vind het een klotestreek om dit soort dingen aan de grote klok te hangen.
Interessant gelul is het...
  woensdag 22 september 1999 @ 14:49:00 #7
68 Idéfix
Gewoon een hond
pi_189503
Ehm...je plaatje is er nog steeds hoor...
Look, no bigger than a chestnut, but he eats as if his siesta depended on it![br]It's time to unlearn a few things, and learn a bunch of new things.
pi_189504
Nu wel...
Het duurde blijkbaar even voordat de server van Fok de image pakt. Te ongeduldig geweest..groeten.
(Wis dit maar)
  Admin woensdag 22 september 1999 @ 16:32:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189505
Nope, we laten het lekker staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')