Nu nog inkopen doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
Dan moet je meer inkopen. Ik zit nu iets meer dan een half miljoen in de minquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef renetje19 het volgende:
hmm en weer een kleine ton in de min verdorie
je hebt toch al gepost hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
een omzet behaald van ¤ 864.842, dus redelijk in lijn met de verwachtingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net een nieuwe winkel geopend (ijsboer in Eindhoven) En gelijk flink ingekocht. Als ik verkoop wat ik verwacht (zal wel weer niet) Dan kom ik uit op een winst van een kleine 2,5 ton. Met als omzet ¤ 891.600
Nog 1 ronde, dan ben ik uit de gevangenisquote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef Sandyman het volgende:
Is er nog iemand die de middelen heeft om een bank overval op te zetten?
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton witquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Dat doe ik ook iedere ronde. Maar ik heb nog niet echt geluk ermee gehad. Ik krijg er steeds troep in. Die de kosten er niet uithalen. Maar ik blijf het proberen. Met mijn vorige account is het ook gelukt om een lekker gevulde zwarte kas te hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton wit
je kan ook voor 50000 een grote container helen, vaak haal je dat bedrag er makkelijk uit door alles uit de container te verkopen op de zwarte markt. dat zwarte geld kan je daarna weer witwassen of zelf gebruiken door goederen te kopen op de zwarte markt en deze te plaatsen in je winkels.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef renetje19 het volgende:
Ik heb net weer mijn voorraden bijgevuld, nu heb ik nog 78.000 euro over, is het een goed idee, om er nog een winkel bij te maken???? heb nog niets geleend trouwens en heb nu 2 winkels
Hoe werkt dat? Heb nooit een eigen BO opgezet..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Heb je ook al ingekocht? Zo ja, dan maakt het niet uit dat je in de min staat. Als je maar niet 5 rondes achter elkaar in de min staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef renetje19 het volgende:
kon de verleiding toch niet weerstaan, en nu sta ik dus 232 000 in de min, hopelijk blijf ik 't wel redden, volgende ronde maar ff niet rood staan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |