IJsboer in Eindhoven??quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer een beetje winst gemaakt, maar ben alweer al mijn geld kwijt aan nieuwe voorraad inkopen. Had nog wel wat geld, dus kon ik een nieuw bedrijf opzetten. Maar heb alleen geen geld om producten voor die winkel te kopen.En een lening mag ik ook niet nemen
StokInvestments-Ice01quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
yep
Edit:
Welke groothandel ben jij?
CJ_IJsquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
StokInvestments-Ice01
Hoe heet jouw winkel?
Hoe kan ik jouw GH selecteren?quote:
Moet ook zeggen dat ik het spelletje een beetje door begin te krijgen. Nog 2 updates en dan ga ik naar niveau 5, kijken wat voor moois dat allemaal brengt. Hier en daar wat forums op megatycoon zelf doorgelezen, en ik snap nu ook dat het niet handig is om allemaal verschillende winkeltjes te hebben. Heb nu namelijk 2 cafe's, 1 drogist en een telecomshop...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Misanthropist het volgende:
überrelaxed btw... ik kan nu iedere ronde een bedrijf opzetten. Gaat best lekker snel ook enzo (en ik begrijp nu ook dat mensen makkelijk tig winkels kunnen hebben
Oh ja, das waar ook.. Nou ja, koop je volgende keer maar bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik niveau 6 ben, kan ik alleen nog maar inkopen bij MT GH's
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef renetje19 het volgende:
Ik ben ook net begonnen, hoofdkantoor in Maastricht, alleen 2 groenteboers in Antwerpen...........
tips????????????
idd, neem pas leningen nadat je drie winkels hebt (dan kom je niet in de problemen met terugbetalen). Zorg dat je kwaliteit van je producten zo hoog mogelijk is, zoveel mogelijk winkels maken met grootte 300m2 op locatie a1. verder duurste secretaresse en vier van de acht reclames is prima zat (maak je in verhouding meer winst).quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Succes!
Tips:
- Begin niet te groot
- Neem een secretaresse
- Zet je reclames (vol) aan (en bereken dat door in je verkoopprijzen)
- Probeer op de inkoopkwaliteit te letten
wat kan je met zo'n friendslijst dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik heb mijn prijzen ook niet aangepast aan het gemiddelde. Kan wel, maar ik heb het zo dat ik na aftrek van kosten gewoon winst maak. Twijfel of het resultaat beter is als ik de prijzen omhoog gooi en daardoor minder verkoop..
Ik ga je wel ff op mijn friendslijst zetten
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat kan je met zo'n friendslijst dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |