Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sta ruim 8 ton in de min en kon dus niet eens inkopen. Dus ben na de komende ronde failliet
Dat is juist het probleem. Ik mag niets lenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.
Wederom succes met je nieuwe spel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@Chicken: Omdat ik nog niet lang genoeg speel, mag ik geen aandelen uitgeven, tevens mag ik ook nog geen bedrijven verkopen.
Ik heb mijn account intussen opgeheven en ben een nieuw bedrijf begonnen.
naam: CJ_Company
plaats: Maastricht
thnx, jij ook met het vervolgquote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wederom succes met je nieuwe spel!
Mijn hoofdkantoor werd in Maastricht geplaatst en ben daar dus gebleven. Helaas dat er geen plaats in buurt zit, waar ik woon.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef ChickenSpikey het volgende:
thnx mate!
Maarre.. Waarom ben je niet in Eindhoven gaan zitten?
Ben jij goedkoper dan de bedrijven in Maastricht? En hoe zit het met de verkoopprijzen? Want ik kan altijd nog een vestiging in Eindhoven beginnenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
Das inderdaad jammer.. Anders had je bij mij in kunnen kopen
Ik was van plan om een ijsboer te beginnen na de komende ronde. Afhankelijk van de hoeveelheid geld die ik momenteel heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik doe mijn best zo goedkoop mogelijk te zijn, dus als je een café / melkboer / ijsboer in Eindhoven begint ben ik je man!
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli hebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik doe mee! waar en wanneer?
EDIT: Ik kan trouwens niet de komende drie ronden.. Zit in de gevangenis..![]()
Zit niet bij een clan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |