inderdaad. en hoe langer je voorraad in je schappen blijft liggen hoe slechter de kwaliteit wordtquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van teveel voorraad, dus ik koop meestal in dat ik nog net een beetje overhoud. Dan dat ik verwacht. Maar misschien later al ik meer geld heb dat ik niet ieder dubbeltje om hoef te draaien, dat ik wat minder op hoge voorrraad zal letten. Maar zo ver ben ik voorlopig nog niet. Eerst maar komende ronde doorkomen, zodat ik weer vier rondes ondr de nul mag komen.
Maar als je het goed doet, verkoop je je schappen elke ronde leeg..quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
inderdaad. en hoe langer je voorraad in je schappen blijft liggen hoe slechter de kwaliteit wordt
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Maar als je het goed doet, verkoop je je schappen elke ronde leeg..
Daar hbe ik niets aan toe te voegen oftewel, ikben het daarmee helemaal eens Misanthropistquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?
Ik denk dat je mij niet begrijptquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?
Dus prijs onhoogquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet begrijpt
Ik koop elke ronde de maximale voorraad in. Bij mijn 10 cafés verkoop ik ook elke ronde deze schappen leeg. Meer inkopen dan maximaal kan niet, toch?
Tuurlijk! Prijzen zijn net weergestegen! hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus prijs onhoogLaat die consumenten maar meer betalen
![]()
Heey dan heb ik jouw aardappeltjes gekochtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb weer een leuke container geheeld (of hoe je het werkwoord helen ook vervoegt)
Er zaten in:
2.940 stuks Aardappelen verkocht voor ¤ 4.010,-
1.400 stuks Cola verkocht voor ¤ 1.201,-
5.040 stuks Overhemden verkocht voor ¤ 66.528,-
2.100 stuks TFT 17inch verkocht voor ¤ 519.750,-
Dus mijn zwarte kassaldo is weer lekker gevuld
Volgens mij kan je alles nog, behalve de activiteiten uit de onderwereld en je zal ook niet kunnen reizen. Maar ik ben nog nooit in de gevangenis beland dus ik weet het ook niet precies.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef renetje19 het volgende:
als je in de gevangenis zit, kun je dan ook geen inkopen meer doen enzo ???
Ik heb in Maastricht 1 telecomshop en 1 ijsboer, daarnaast heb ik ook nog 2 ijsboeren in Eindhovenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef renetje19 het volgende:
heb nu ook 4 winkels, allemaal groenteboers
dankjewel voor het geldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef renetje19 het volgende:
[..]
Heey dan heb ik jouw aardappeltjes gekocht
quote:23-03-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: Renault F1 met 3% slijtage.
Altijd leuk zo'n autootjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:50 schreef Misanthropist het volgende:
Levert niet veel geld op, maar is toch cool:
[..]
Dat zijn de betere containers. Bij mij zat er slechts voor ¤ 219.410 in.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef renetje19 het volgende:
Lekkkerrrrrrrr in totaal zat in mijn containter voor 1.7 miljoen in
Wachten op de volgende rondequote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef renetje19 het volgende:
oei das een tegenvaller, ik sta nu een dikke 6 ton rood dus ik kan niets meer inkopen, iemand tips?
Waar kun je zien, hoeveel geld het heeft opgeleverd, ik heb ook meegedaan met 1 maar ik zag verder niets, ook niet dat ik in de gevangenis zat..... ikke nie begrijpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb net weer in een BO plaatsgenomen. Dus hopelijk wordt het een beetje een lekker bedrag.Want de bo van afgelopen ronde vond ik een beetje tegenvallen. een totale buit van ¤ 1.680.350 en daarvan kreeg ik ¤ 280.058
Nee, dat is juist alleen maar voordelig: je kan namelijk een veel betere basis leggen voor je onderneming. Als je van begin af aan op eigen benen leert staan dan pluk je daar later de vruchten van. Ik ben ook in Maastricht begonnen en had dus hetzelfde probleem als jij hebt. Waarom ze dat doen is dat spelers niet in de problemen komen door andere spelers die over de kop gaan als ze hun leningen niet af kunnen betalen. Ik heb vorige ronde voor het eerst kunnen lenen en meteen 3 miljoen geleend en met gemak af kunnen betalen aangezien mijn cashflow als een dolle loopt. Als je een adviseur hebt kun je wel even kijken bij account basquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef renetje19 het volgende:
en ik baal dat ik nog geen lening af kan sluiten, op zich draai ik wel lekker or met mn 4 groenteboertjes en een kledingwinkel, maar kan nu mn kledingwinkel niet volgooien verdorie
Het loont ook de moeite om een lening in een andere stad te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, dat is juist alleen maar voordelig: je kan namelijk een veel betere basis leggen voor je onderneming. Als je van begin af aan op eigen benen leert staan dan pluk je daar later de vruchten van. Ik ben ook in Maastricht begonnen en had dus hetzelfde probleem als jij hebt. Waarom ze dat doen is dat spelers niet in de problemen komen door andere spelers die over de kop gaan als ze hun leningen niet af kunnen betalen. Ik heb vorige ronde voor het eerst kunnen lenen en meteen 3 miljoen geleend en met gemak af kunnen betalen aangezien mijn cashflow als een dolle loopt. Als je een adviseur hebt kun je wel even kijken bij account bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |