Nu nog inkopen doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
Dan moet je meer inkopen. Ik zit nu iets meer dan een half miljoen in de minquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef renetje19 het volgende:
hmm en weer een kleine ton in de min verdorie
je hebt toch al gepost hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
een omzet behaald van ¤ 864.842, dus redelijk in lijn met de verwachtingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net een nieuwe winkel geopend (ijsboer in Eindhoven) En gelijk flink ingekocht. Als ik verkoop wat ik verwacht (zal wel weer niet) Dan kom ik uit op een winst van een kleine 2,5 ton. Met als omzet ¤ 891.600
Nog 1 ronde, dan ben ik uit de gevangenisquote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef Sandyman het volgende:
Is er nog iemand die de middelen heeft om een bank overval op te zetten?
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton witquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Dat doe ik ook iedere ronde. Maar ik heb nog niet echt geluk ermee gehad. Ik krijg er steeds troep in. Die de kosten er niet uithalen. Maar ik blijf het proberen. Met mijn vorige account is het ook gelukt om een lekker gevulde zwarte kas te hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton wit
je kan ook voor 50000 een grote container helen, vaak haal je dat bedrag er makkelijk uit door alles uit de container te verkopen op de zwarte markt. dat zwarte geld kan je daarna weer witwassen of zelf gebruiken door goederen te kopen op de zwarte markt en deze te plaatsen in je winkels.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef renetje19 het volgende:
Ik heb net weer mijn voorraden bijgevuld, nu heb ik nog 78.000 euro over, is het een goed idee, om er nog een winkel bij te maken???? heb nog niets geleend trouwens en heb nu 2 winkels
Hoe werkt dat? Heb nooit een eigen BO opgezet..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Heb je ook al ingekocht? Zo ja, dan maakt het niet uit dat je in de min staat. Als je maar niet 5 rondes achter elkaar in de min staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef renetje19 het volgende:
kon de verleiding toch niet weerstaan, en nu sta ik dus 232 000 in de min, hopelijk blijf ik 't wel redden, volgende ronde maar ff niet rood staan haha
Je kan toch sowieso meedoen aan andere BO's? Ik doe elke ronde mee aan een BO waar geen wachtwoord op zit en waar de buit gelijkmatig verdeeld wordtquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er staat bij het opzetten van een BO:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Heb nooit een eigen BO opgezet..
quote:Bankoverval
Je kunt alleen of met meerdere handlangers een bankoverval plegen. (Je mag er max. 1 organiseren én aan max. 1 deelnemen.)
Denk er wel aan dat je indien je gepakt wordt je een flinke boete (afh. van de inzet en aantal deelnemers) kunt krijgen en tevens een aantekening op je strafblad. LET OP: De organisator is degene die de grootste boete krijgt en deze persoon heeft tevens kans(!) dat hij/zij 3 ronden niet aan een bankoverval mag meedoen of er 1 mag opzetten.
De kans dat je gepakt wordt ligt tussen de 5-70% en is afhankelijk van o.a. aan het aantal handlangers, de voorbereidingstijd, je bedrag aan smeergeld en aan de mate van aanwezigheid van politie in de stad. De eventuele boete wordt betaald uit je normale kas!
De bankovervallen uit het verleden kun je zien via de adviseur.
Verder moet je de bank kiezen, aantal deelnemers (1-7), hoeveel smeergeld (0-50000), verdeling buit (gelijk, organisator dubbel of driedubbel), aantal ronden voorbereiding (1-3), beschikbaar in eigen of alle steden, je vluchtauto en een eventueel wachtwoord.quote:De kosten voor het organiseren van een bankoverval bedragen ¤ 6.000 als je 'm beschikbaar wilt maken voor deze stad en ¤ 20.000 (totaal) voor alle steden (dan heb je meer kans op handlangers).
Tips: begin met een lage criminele status niet gelijk aan de grootste bank, en denk eraan dat je de vluchtauto niet verkoopt voordat de overval gepleegd is, anders mislukt deze... als de overval lukt behoudt je de vluchtauto, als deze mislukt ben je 'm kwijt.
topquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben momenteel al bezig aan een BO
Alleen als je kassaldo en zwarte kassaldo bij elkaar niet minder is dan -500.000,-quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:14 schreef renetje19 het volgende:
vraagje:
als ik geen zwart geld meer heb, kan ik dan nog wel inkopen doen op de zwarte markt?
Pffff.... Heb al 20 inlogpogingen gedaan, maar elke keer als ik er bijna ben klapt hij eruit..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
148459 Tampa 7 (max. 7) Banco Quando Cente (ZG) 1 ronde(n) 3 ronde(n) Gelijk Alle steden
Ik koop eigenlijk iedere ronde weer een ander aantal goederen in. Dus ik zie in hoe dat handig is (voor mij dan)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat irritant isik heb een adviseur gekocht terwijl ik de volgende ronde er een gratis zou krijgen voor 2 rondes aangezien ik dan naar niveau 5 ga
Maargoed, als je wat meer winkels hebt en daar steeds handmatig inkopen voor moet doen dan kost dat je klauwen vol tijd. Met die inkoopmanager geef je dat per winkel één keer op (incl. welk product en welke kwaliteit) en hij koopt zelf na elke update de producten in tot het aantal dat je zelf invult. Een adviseur is dus ideaal als je verder in het spel komt
Kun je verkopen via je adviseurquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:59 schreef Misanthropist het volgende:
zojuist luxe bouwmateriaal (duurste soort) verkeerd ingekochtin plaats van 3 stuks luxe bouwmateriaal heb ik 21 stuks luxe bouwmateriaal (wat ik normaal voor eenvoudig inkoop) ingekocht. gaat weer lekker
Ik gooi altijd mijn schappen gewoon vol, slechte tactiek?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk iedere ronde weer een ander aantal goederen in. Dus ik zie in hoe dat handig is (voor mij dan)
Juist goed! Hoe meer voorraad hoe meer omzet. Toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik gooi altijd mijn schappen gewoon vol, slechte tactiek?
Ik houd niet van teveel voorraad, dus ik koop meestal in dat ik nog net een beetje overhoud. Dan dat ik verwacht. Maar misschien later al ik meer geld heb dat ik niet ieder dubbeltje om hoef te draaien, dat ik wat minder op hoge voorrraad zal letten. Maar zo ver ben ik voorlopig nog niet. Eerst maar komende ronde doorkomen, zodat ik weer vier rondes ondr de nul mag komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:27 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Juist goed! Hoe meer voorraad hoe meer omzet. Toch?
i know, alleen krijg ik voor luxe bouwmateriaal, waar ik 27500 voor betaal heb per stuk, slechts 9000 voor terug (en dat vind ik een beetje erg veel van het goede)quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Kun je verkopen via je adviseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |