Ik heb ook weer even gejoined. Euhm, geld witwassen, heb je daar nog tips voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef CiQNiZ het volgende:
- Bedrag witwassen: 750.000 (of minder als je nog geen 750k in je zwarte kas hebt)
- Percentage afstaan aan witwasser: 10
- Smeergeld betalen aan politie: 50.000
- Inhuren accountant: de beste, 10.000
*meedoet*quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
Dat had ik al gezien, maar ik wilde natuurlijk graag van een pro horen wat ik moest betalen aan percentages en dergelijke. Ik heb het in ieder geval gedaan, kijken wat er van komtquote:
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er schoot mij net een vraag te binnen. => Wat heb je aan een auto? Heb er namelijk wel in de eerste ronde één gehaald
EDIT:
Hoe kan ik trouwens een container stelen?
thnxquote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelen
BO was weer geslaagd, die bevallen me wel moet ik zeggen. Sta nu op plek 18 van Groningen qua vermogen, volgende ronde nog maar een winkeltje openen hoop ik
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromenIk stond op ruim een ton verlies na de update en heb nu weer 8,5 ton in de min. Dus nu weer wachten op de nieuwe update.
Staat hier al ergens in het topic:quote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?
Misschien kan ik je helpen..
Ok zal ik maar doen danquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik zie dat je ook geen secretaresse hebt. Wel doen, hoor, liefst de duurste, is goed voor je kwaliteit etc.
Dat snap ik op zich wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hoe liggen de verhoudingen met inkoopprijzen t.o.v. de verkoopprijzen, personeel en reclame?
Snap namelijk nog steeds niet dat je in de min kunt eindigen..
winst = winstquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel hoorha ha. Ik heb ook per winkel na aftrek van alle kosten, maar zo'n 50 tot 60k winst per update...
Daar heb ik helemaal niets aan toe te voegenquote:
Bijna 900k in de minquote:LET OP: Je moet voor het begin van de komende update positief staan anders wordt wegens faillissement je account gewist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |