da's wel goed hoor... zorg dat je zodra je leningen kan nemen JE OOK LENINGEN NEEMT (2x 750.000) dan kun je weer nieuwe winkels opzetten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ben al m'n winst weer kwijt aan het kopen van nieuwe voorraden, ik sta nu +400k in de min
maar je hebt neem ik aan van begin af aan een keuze uit verschillende groothandelstypes of niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb op het moment weer 4 groothandels:
StokInvestments-Bar01 (Café)
StokInvestments-Bar02 (Café)
StokInvestments-Milk01 (Melkboer)
StokInvestments-Ice01 (IJsboer)
Je moet eerst je R&D op peil hebben. Dit kun je regelen bij Kantoor/R&D.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar je hebt neem ik aan van begin af aan een keuze uit verschillende groothandelstypes of niet?
Voor vragen kun je hier altijd terecht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben sinds vandaag begonnen met MT. Het lijkt me wel een leuk spel. Maar de tijd zal het leren
Kunnen we niet nog eens zo'n BO doen, is de vorige keer wel goed bevallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
da's wel goed hoor... zorg dat je zodra je leningen kan nemen JE OOK LENINGEN NEEMT (2x 750.000) dan kun je weer nieuwe winkels opzetten...
Goed idee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Kunnen we niet nog eens zo'n BO doen, is de vorige keer wel goed bevallen![]()
Dat is mooi, voorlopig nog geen vragen, maar dat zal vast nog wel komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Voor vragen kun je hier altijd terecht!
of wat is je accountnaam, dan kan je meteen genoeg info over iemand zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
Welke stad zit je?
waarom zet je eigenlijk steeds je referral link onderin je posts?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mocht je in Eindhoven zitten, koop dan maar bij mijn groothandels
http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
Nee ik had alles verkocht, wat ik ingekocht had. En de verkoopprijs was tussen de 1 en 1,5 hoger dan de inkoopprijs. Maar nu heb ik ff gekeken wat de gemiddelde verkoopprijzen zijn in de stad en daar ben ik in de buurt van gaan zitten. Dus hopelijk gaat het de komende ronde beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Misanthropist het volgende:
je had veel meer ingekocht dan je verkocht hebt?
Ik zie dat ik 2 euro duurder ben dan de restquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee ik had alles verkocht, wat ik ingekocht had. En de verkoopprijs was tussen de 1 en 1,5 hoger dan de inkoopprijs. Maar nu heb ik ff gekeken wat de gemiddelde verkoopprijzen zijn in de stad en daar ben ik in de buurt van gaan zitten. Dus hopelijk gaat het de komende ronde beter.
Ik was iets van 4 euro goedkoperquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie dat ik 2 euro duurder ben dan de rest
*doet meequote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
* Misanthropist doet ook mee!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |