Welke stad zit je in het spel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:18 schreef Misanthropist het volgende:
* Misanthropist doet ook al enkele weken mee
account: bas
Ik speel in Maastricht (ook niet helemaal mijn keuze, maar ik ga hier gewoon ontwikkelen denk ik maar)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Welke stad zit je in het spel?
Zitten er mensen in Eindhoven? Dan kan ik namelijk mijn producten aanbieden via mijn groothandels (StokInvestments).
Grz,
http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
iets van drie kwartier in totaal per weekquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef cptmarco het volgende:
hoeveel tijd kost het je om het een beetje bij te houden?
Hoezo ligt die goed in de markt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb nu namelijk 2 winkels en dat zijn allebei andere winkels (cafe en scootershop) en ik zat eraan te denken om een drogist te openen, aangezien deze nu goed in de markt ligt zeg maar
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Leonos het volgende:
Ik vind jou eigenlijk wel een groenteboer Hovenier
quote:maakt het nog uit of je veel verschillende winkelsoorten hebt of een en dezelfde?
ik heb nu namelijk 2 winkels en dat zijn allebei andere winkels (cafe en scootershop) en ik zat eraan te denken om een drogist te openen, aangezien deze nu goed in de markt ligt zeg maar
wat voor groothandels heb je allemaal dan? (wel handig om te weten zeg maar)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mooiste is als je je winkels met je eigen groothandels kunt bevoorraden..
Rest komt vanzelf. Tip: Zet wel je reeclame vol aan, kost wel wat, maar je verkoopt meer! Hou uiteraard wel even je verkoopprijzen in de gaten, want er moet ook geld verdiend wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |