abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374864
quote:
16-02-2007 Je hebt als deelnemer ¤ 573.883 verdiend met een bankoverval (de totale buit was ¤ 1.721.650).
16-02-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is mislukt! Je hebt ¤ 6.000 boete gehad.
16-02-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 2520 stuks Gebak
quote:
15-02-2007 11.20: ba voor Groepw, ww ***
Children of the night. What music they make.
pi_46375676
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[..]

BA staat voor BevrijdingsAktie. Jij zit dus blijkbaar al in een clan Volgens mij dezelfde als waar ik in zit Ze roepen dan dus alle leden op om te helpen met uitbreken van persoon die in dat bericht genoemd staat. En dan heb je nog ww, ww staat voor wachtwoord. Voor een BA moet je namelijk een WW opgeven om mee te kunnen doen (max. 3 incl. oprichter van de BA kunnen meedoen aan een BA). Jij kunt pas vanaf ronde 3 meedoen aan een BA.
pi_46375810
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef ChickenSpikey het volgende:

[..]

Wanneer is de volgende?? Ging goed, hè?!
Hou het in de gaten, er komt er dit weekend nog eentje, zelfde wachtwoord, zelfde eigenschappen
pi_46376695
k.... en wat moet je doen als er staat: transactiecode 12838, psswrd ***?

En hoeveel winkels is het verstandig om te hebben? Is daar markt voor?
pi_46386313
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef DeHovenier het volgende:
k.... en wat moet je doen als er staat: transactiecode 12838, psswrd ***?

En hoeveel winkels is het verstandig om te hebben? Is daar markt voor?
Transactiecode staat voor een MWT (MegaWitwasTransaktie). Dan moet je de transactiecode invullen en het wachtwoord om mee te doen. Even de uitleg lezen en die dan opvolgen. Maar bewaar dat maar voor over een paar rondes, want daar kun je nu vanwege je crimistatus nog niet aan meedoen...

Maak je maar niet druk over de winkels Zoveel als je hoofdkantoor kunt dragen (voor jou nu nog 15 max.) kun je altijd hebben.

Die markt is er wel!

Je moet nu eerst inkopen tot je schappen volzitten... Heb je alles verkocht de vorige ronden? Gooi je je prijzen omhoog!

Heb je dan nog geld genoeg om nog een winkel (plus voorraad!) op te zetten? Doe het meteen! Dus zo weet je het... Hou het in het begin op Groenteboeren, daarna kijk je wel verder als je meer ervaring hebt
pi_46395999
Ik heb idd alles verkocht, gister de prijzen omhoog gedaan

Maar die MWT heeft dus te maken met de clan waar ik inzit? (de grootste). En je hoofdkantoor kan dus maximaal 15 winkels beheren?

Waar moet je dan die codes invullen van het witwassen?
En dat gebak wat ik heb gestolen kan ik tekoop zetten op de zwarte markt?

En is er een limiet op wat je kunt inslaan in je winkels aan aantal producten? Ik heb er nu 1500 van elk.
pi_46450503
Zo, heb weer flink eigen aandelen teruggekocht

Nu nog wat winkels verkopen en op de cafés en snackbars richten
Kortom: Ik heb een nieuwe, tweede café groothandel nodig.

Wie helpt me??

http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
pi_46462325
Waarom koop jij je eigen aandeel terug?
quote:
19-02-2007 Je hebt ¤ 150.000 extra subsidie gekregen van de MT crew, deze is éénmalig en wordt verstrekt aan elke deelnemer die 4 ronden meespeelt omdat dan meestal het kassaldo kritisch is. Je kan overigens ook meer geld krijgen via de mail een vriend(in) optie in het hoofdscherm.
Wolla

Heb nu 2k stuks van alles ingekocht, en de prijzen verhoogd. Ze staan nu op 3 euro, 3,50 en 4 euro.
pi_46494923
zodat ik zelf meer eigenaar ben en als ik ze nu goedkoop terugkoop en ze daarna flink laten stijgen, verdien ik superveel geld
pi_46544711
ik heb weer een BO opgezet in alle steden op de grootste bank voor nog 2 deelnemers (jullie dus). Wachtwoord is weer "fok". Dus joinen maar (voor morgennacht)...

Ik heb nu btw HK status 7 eindelijk en nu dus 90 winkels en 5 groothandels. Van die 90 winkels zijn er 38 tankstations en 42 groenteboeren. Echter heb ik 4 groothandels voor de tankstations en maar 1 voor de groenteboeren. Dit is espresso, want ik wil straks alle groenteboeren dumpen en daar voor in de plaats ook tankstations bouwen. Ik heb trouwens nog 7 ronden te gaan, en dan zit ik in HK8, en heb ik dus een gratis adviseur voor altijd!!

Ik heb gisteravond heeeeel veel geld geinvesteerd in het bouwen van alle tankstations (dure jongens) en de bijbehorende groothandels. Heeft mij honderden miljoenen gekost. Ik had nog maar 10 miljoen over!!!! Gelukkig heb ik meteen deze ronde het goedgemaakt, zit nu op 45mln kassaldo, en hoef niks meer te doen (alles ingekocht enz.). Dus voordat ik HK (hoofdkantoor) status 8 heb, heb ik al weer meeeeer dan voldoende miljoenen (heb echt een dikke winst continue) over om weer nieuwe winkels te bouwen. Tegen die tijd kan ik ook al bijna aan de fabrieken, dus dat scheelt dan ook gelijk weer enorm!
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:56:03 #36
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_46545473
Speel jij het al zo lang, of is het voor mij gewoon een kwestie van tijd dat ik ook zoveel geld heb... Ik heb nu 2 schamele winkeltjes en sta 10k in het rood. (speel nu 6 rondjes ofzo (3 dagen actief...) ).

Ps

Bedrijf = SandstorM
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_46545907
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Sandyman het volgende:
Speel jij het al zo lang, of is het voor mij gewoon een kwestie van tijd dat ik ook zoveel geld heb... Ik heb nu 2 schamele winkeltjes en sta 10k in het rood. (speel nu 6 rondjes ofzo (3 dagen actief...) ).

Ps

Bedrijf = SandstorM
Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeld Of je hebt 6 dagen gespeeld en hooguit 3 ronden gedaan

Lees mijn uitleg hierboven ergens in het topic over hoe je het beste kunt beginnen... Ik speel nog niet zo heel erg lang (eind November/begin December 2006). Het is gewoon een kwestie van goed beginnen en risico durven nemen!
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:19:24 #38
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_46546212
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeld Of je hebt 6 dagen gespeeld en hooguit 3 ronden gedaan

Lees mijn uitleg hierboven ergens in het topic over hoe je het beste kunt beginnen... Ik speel nog niet zo heel erg lang (eind November/begin December 2006). Het is gewoon een kwestie van goed beginnen en risico durven nemen!
Laat ik het anders zeggen, ik heb al wat langer dit bedrijf, maar was het was vergeten. Ben afgelopen zondag dus zeg maar 'echt' begonnen. Heb je tip hierboven gelezen en me daar globaal wat aan gehouden. Maar heb nu een drogist en een cafe (met veel fantasie lijkt het wel op een groenteboer...).
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_46551040
Heb inmiddels na lange tijd de boel weer opnieuw opgebouwd en uitgebreid.
Heb nu 7 Cafés, 3 Snackbars en 2 Café Groothandes.
Er staat ook nog een kledingwinkel in de verkoop nu.

Locatie is overigens allemaal Eindhoven (Kledingwinkel is A'dam).

Mocht je daar zitten, koop dan in bij de groothandels van StokInvestments (team = Stok).

Grz, http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
pi_46551867
-edit-
pi_46551980
Ik heb je BO gejoined!

[ Bericht 57% gewijzigd door ChickenSpikey op 22-02-2007 10:49:18 ]
pi_46554577
Ik ook. Toen ik joinde was er al iemand bij, was jij dat Chicken?
pi_46557519
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ook. Toen ik joinde was er al iemand bij, was jij dat Chicken?
Zou goed kunnen
Maar volgens mij konden er drie bij, dus kan ook iemand anders zijn geweest.. Maar goed, wij zitten er sowieso bij!
pi_46578040
Sinds het begin gespeeld, burgemeester enzo geweest, maar ondertussen meer dan een jaar niet meer gespeeld.
Eens was ik daar bekend, maar dat is zo weinig waard
Ben blij dat ik het niet meer speel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_46586037
WooHoo! Weer paar ton erbij dankzij BO!

En ja.. Soms neig ik er ook wel eens naar om te stoppen.. Kost best veel tijd.. Maar ja.. Wat moet ik anders doen op mijn werk
pi_46638857
hoi jonges,

Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandyman ww is weer "fok".

Game on!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:35:58 #47
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46639207
klinkt wel leuk, ik ga me ook maar eens aanmelden
Jawel, je keek.
pi_46639654
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,

Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandyman ww is weer "fok".

Game on!
*doet mee*
  zondag 25 februari 2007 @ 00:53:22 #49
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_46643820
quote:
hoi jonges,

Game on!
En hoe kan ik daar aan meedoen? Ik ga naar bankoverval, maar dan zijn er zoveel waar je aan mee kunt doen...

/edit
Totdat ik mij herinnerde dat je in het begin van het topic je ingame naam had gezegd. Abruzzi, dus daar doe ik nu ook in ieder geval aan mee, gezellig
pi_46654290
quote:
hoi jonges,

Game on!
> > > Doet ook mee! < < <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')