quote:16-02-2007 Je hebt als deelnemer ¤ 573.883 verdiend met een bankoverval (de totale buit was ¤ 1.721.650).
16-02-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is mislukt! Je hebt ¤ 6.000 boete gehad.
16-02-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 2520 stuks Gebak
quote:15-02-2007 11.20: ba voor Groepw, ww ***
BA staat voor BevrijdingsAktie. Jij zit dus blijkbaar al in een clanquote:
Hou het in de gaten, er komt er dit weekend nog eentje, zelfde wachtwoord, zelfde eigenschappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende?? Ging goed, hè?!
Transactiecode staat voor een MWT (MegaWitwasTransaktie). Dan moet je de transactiecode invullen en het wachtwoord om mee te doen. Even de uitleg lezen en die dan opvolgen. Maar bewaar dat maar voor over een paar rondes, want daar kun je nu vanwege je crimistatus nog niet aan meedoen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef DeHovenier het volgende:
k.... en wat moet je doen als er staat: transactiecode 12838, psswrd ***?
En hoeveel winkels is het verstandig om te hebben? Is daar markt voor?
Wollaquote:19-02-2007 Je hebt ¤ 150.000 extra subsidie gekregen van de MT crew, deze is éénmalig en wordt verstrekt aan elke deelnemer die 4 ronden meespeelt omdat dan meestal het kassaldo kritisch is. Je kan overigens ook meer geld krijgen via de mail een vriend(in) optie in het hoofdscherm.
Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Sandyman het volgende:
Speel jij het al zo lang, of is het voor mij gewoon een kwestie van tijd dat ik ook zoveel geld heb... Ik heb nu 2 schamele winkeltjes en sta 10k in het rood. (speel nu 6 rondjes ofzo (3 dagen actief...) ).
Ps
Bedrijf = SandstorM
Laat ik het anders zeggen, ik heb al wat langer dit bedrijf, maar was het was vergeten. Ben afgelopen zondag dus zeg maar 'echt' begonnen. Heb je tip hierboven gelezen en me daar globaal wat aan gehouden. Maar heb nu een drogist en een cafe (met veel fantasie lijkt het wel op een groenteboer...).quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeldOf je hebt 6 dagen gespeeld en hooguit 3 ronden gedaan
Lees mijn uitleg hierboven ergens in het topic over hoe je het beste kunt beginnen... Ik speel nog niet zo heel erg lang (eind November/begin December 2006). Het is gewoon een kwestie van goed beginnen en risico durven nemen!
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ook. Toen ik joinde was er al iemand bij, was jij dat Chicken?
*doet mee*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandymanww is weer "fok".
Game on!
En hoe kan ik daar aan meedoen? Ik ga naar bankoverval, maar dan zijn er zoveel waar je aan mee kunt doen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandymanww is weer "fok".
Game on!
> > > Doet ook mee! < < <quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |