Ik heb ook weer even gejoined. Euhm, geld witwassen, heb je daar nog tips voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef CiQNiZ het volgende:
- Bedrag witwassen: 750.000 (of minder als je nog geen 750k in je zwarte kas hebt)
- Percentage afstaan aan witwasser: 10
- Smeergeld betalen aan politie: 50.000
- Inhuren accountant: de beste, 10.000
*meedoet*quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
Dat had ik al gezien, maar ik wilde natuurlijk graag van een pro horen wat ik moest betalen aan percentages en dergelijke. Ik heb het in ieder geval gedaan, kijken wat er van komtquote:
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er schoot mij net een vraag te binnen. => Wat heb je aan een auto? Heb er namelijk wel in de eerste ronde één gehaald
EDIT:
Hoe kan ik trouwens een container stelen?
thnxquote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelen
BO was weer geslaagd, die bevallen me wel moet ik zeggen. Sta nu op plek 18 van Groningen qua vermogen, volgende ronde nog maar een winkeltje openen hoop ik
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromenIk stond op ruim een ton verlies na de update en heb nu weer 8,5 ton in de min. Dus nu weer wachten op de nieuwe update.
Staat hier al ergens in het topic:quote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?
Misschien kan ik je helpen..
Ok zal ik maar doen danquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik zie dat je ook geen secretaresse hebt. Wel doen, hoor, liefst de duurste, is goed voor je kwaliteit etc.
Dat snap ik op zich wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hoe liggen de verhoudingen met inkoopprijzen t.o.v. de verkoopprijzen, personeel en reclame?
Snap namelijk nog steeds niet dat je in de min kunt eindigen..
winst = winstquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel hoorha ha. Ik heb ook per winkel na aftrek van alle kosten, maar zo'n 50 tot 60k winst per update...
Daar heb ik helemaal niets aan toe te voegenquote:
Bijna 900k in de minquote:LET OP: Je moet voor het begin van de komende update positief staan anders wordt wegens faillissement je account gewist!
Ik neig ook wel eens naar stoppen.. Maar is best verslavendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:57 schreef Stefan740 het volgende:
lol het bestaat nog, ik heb het een tijd gedaan, toen ik te groot werd 250 bedrijven totaal ofzo ben ik maar gestopt
Ik kan niet meer inloggenquote:e hebt een fout gemaakt bij het invoeren van je loginnaam en/of wachtwoord. (Beiden zijn hoofdletter gevoelig.)
Als je accountnaam Logico was dan bestaat ie nu iig niet meer:quote:
quote:Gevonden opties die aan het zoekcriterium voldoen:
Geen bedrijf/account met deze naam gevonden.
Gegevens
loginnaam Logico
Manager
Niveau
Hoofdstad
Actief sinds
Eventuele teamsite (Nog) geen site
Status ondernemer (Starter)
Status crimineel (Nobody)
Status politiek
Lid van (partij) Geen partij
Lid van (clan) Geen clan
Ik heb het ook zon 1,5 jaar gedaan moest en zou naar 1 miljard vermogen komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik neig ook wel eens naar stoppen.. Maar is best verslavend
nee klopt dat staat er ook:quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben idd Logico.
Maar als m'n account gedeleted was dan kan je m'n gegevens toch niet meer zien?
Mooi streven!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Ik heb het ook zon 1,5 jaar gedaan moest en zou naar 1 miljard vermogen komen![]()
Oeps.. Hoekan dat nu weer??quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee klopt dat staat er ook:
Geen bedrijf/account met deze naam gevonden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:07 schreef Stefan740 het volgende:
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat het gelukt is he![]()
idd, heb je geen mail gehad dat je met twee accounts speelde ofzo? (heb ik met f1competitie nogal eens namelijk, weliswaar steeds te weerleggen, aangezien ik maar met 1 account speel)quote:
Heb alles ingekocht :pquote:Kassaldo ¤ 163.417.272
Doe je goed!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En heb alles al ingekocht :p
GOOI ALTIJD JE PRIJZEN MINIMAAL MET 50 CENT OMHOOG ALS JE UITVERKOCHT BENT!
Audi A3 slijtage 39% Verkopen/dumpenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dit is mijn huidige stand..: Kassaldo: ¤ -1.150.708 / Saldo zwarte kas ¤ 1.179.606
Mijn groothandel melkboer verkoopt helemaal niks..![]()
volgens mij bankovervallen. ik kreeg ook een auto toen ik meedeed met vorige BO uit dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef ChickenSpikey het volgende:
Christ.. Hoe kom je aan al die voertuigen????
jatten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij bankovervallen. ik kreeg ook een auto toen ik meedeed met vorige BO uit dit topic
Ik speel niet met 2 accounts neequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
idd, heb je geen mail gehad dat je met twee accounts speelde ofzo? (heb ik met f1competitie nogal eens namelijk, weliswaar steeds te weerleggen, aangezien ik maar met 1 account speel)
nee nu niet meer neequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel niet met 2 accounts nee
Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sta ruim 8 ton in de min en kon dus niet eens inkopen. Dus ben na de komende ronde failliet
Dat is juist het probleem. Ik mag niets lenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.
Wederom succes met je nieuwe spel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@Chicken: Omdat ik nog niet lang genoeg speel, mag ik geen aandelen uitgeven, tevens mag ik ook nog geen bedrijven verkopen.
Ik heb mijn account intussen opgeheven en ben een nieuw bedrijf begonnen.
naam: CJ_Company
plaats: Maastricht
thnx, jij ook met het vervolgquote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wederom succes met je nieuwe spel!
Mijn hoofdkantoor werd in Maastricht geplaatst en ben daar dus gebleven. Helaas dat er geen plaats in buurt zit, waar ik woon.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef ChickenSpikey het volgende:
thnx mate!
Maarre.. Waarom ben je niet in Eindhoven gaan zitten?
Ben jij goedkoper dan de bedrijven in Maastricht? En hoe zit het met de verkoopprijzen? Want ik kan altijd nog een vestiging in Eindhoven beginnenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
Das inderdaad jammer.. Anders had je bij mij in kunnen kopen
Ik was van plan om een ijsboer te beginnen na de komende ronde. Afhankelijk van de hoeveelheid geld die ik momenteel heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik doe mijn best zo goedkoop mogelijk te zijn, dus als je een café / melkboer / ijsboer in Eindhoven begint ben ik je man!
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli hebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik doe mee! waar en wanneer?
EDIT: Ik kan trouwens niet de komende drie ronden.. Zit in de gevangenis..![]()
Zit niet bij een clan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli heb
IJsboer in Eindhoven??quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer een beetje winst gemaakt, maar ben alweer al mijn geld kwijt aan nieuwe voorraad inkopen. Had nog wel wat geld, dus kon ik een nieuw bedrijf opzetten. Maar heb alleen geen geld om producten voor die winkel te kopen.En een lening mag ik ook niet nemen
StokInvestments-Ice01quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
yep
Edit:
Welke groothandel ben jij?
CJ_IJsquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
StokInvestments-Ice01
Hoe heet jouw winkel?
Hoe kan ik jouw GH selecteren?quote:
Moet ook zeggen dat ik het spelletje een beetje door begin te krijgen. Nog 2 updates en dan ga ik naar niveau 5, kijken wat voor moois dat allemaal brengt. Hier en daar wat forums op megatycoon zelf doorgelezen, en ik snap nu ook dat het niet handig is om allemaal verschillende winkeltjes te hebben. Heb nu namelijk 2 cafe's, 1 drogist en een telecomshop...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Misanthropist het volgende:
überrelaxed btw... ik kan nu iedere ronde een bedrijf opzetten. Gaat best lekker snel ook enzo (en ik begrijp nu ook dat mensen makkelijk tig winkels kunnen hebben
Oh ja, das waar ook.. Nou ja, koop je volgende keer maar bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik niveau 6 ben, kan ik alleen nog maar inkopen bij MT GH's
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef renetje19 het volgende:
Ik ben ook net begonnen, hoofdkantoor in Maastricht, alleen 2 groenteboers in Antwerpen...........
tips????????????
idd, neem pas leningen nadat je drie winkels hebt (dan kom je niet in de problemen met terugbetalen). Zorg dat je kwaliteit van je producten zo hoog mogelijk is, zoveel mogelijk winkels maken met grootte 300m2 op locatie a1. verder duurste secretaresse en vier van de acht reclames is prima zat (maak je in verhouding meer winst).quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Succes!
Tips:
- Begin niet te groot
- Neem een secretaresse
- Zet je reclames (vol) aan (en bereken dat door in je verkoopprijzen)
- Probeer op de inkoopkwaliteit te letten
wat kan je met zo'n friendslijst dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik heb mijn prijzen ook niet aangepast aan het gemiddelde. Kan wel, maar ik heb het zo dat ik na aftrek van kosten gewoon winst maak. Twijfel of het resultaat beter is als ik de prijzen omhoog gooi en daardoor minder verkoop..
Ik ga je wel ff op mijn friendslijst zetten
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat kan je met zo'n friendslijst dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |