Spam!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik zou trouwens over een kwartierjte of wat op het hotnews letten op www.degoudenkooi.tv
Ben je altijd als eerste op de hoogte![]()
Kan ik hier uit opmaken dat er vandaag nog geen nieuwe bewoners komen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Beetje voorbarig![]()
Ze hebben vanochtend een eerste screening en horen om half 2 of ze vanmiddag een tweede gesprek krijgen.
ben altijd online, we zwijgen wel veelquote:
Doen we altijd hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik zou trouwens over een kwartierjte of wat op het hotnews letten op www.degoudenkooi.tv
Spreken is zilver, zwijgen is goudquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben altijd online, we zwijgen wel veel![]()
Mochten de pageviews daar omhoogschieten maar de unieke bezoekers niet, dan ben ik dat die zit te F5-en...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:42 schreef Mika25 het volgende:
Huub komt niet terug, maar blijf vooral door dromen![]()
haha hier nog eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Mochten de pageviews daar omhoogschieten maar de unieke bezoekers niet, dan ben ik dat die zit te F5-en...
wanneer je in de url: homepage.html ziet staan zit je op een gecachte pagina. Als je ff het adres opnieuw intikt kom je op een ongecachte pagina. (tis maar een tipje hoor.....)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Mochten de pageviews daar omhoogschieten maar de unieke bezoekers niet, dan ben ik dat die zit te F5-en...
Dat komt omdat er totaal niets te zien is en Brainles het alleen maar over Huub en Nena heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, de COS gaat meer over huub dan over de streams, erg vermoeiend als je als je wat bij te lezen hebt
Is op zich een goeie eigenschap hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben altijd online, we zwijgen wel veel![]()
Die kan ik hier de heledag al niet openen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spam!
Nee grapje hoor, we zijn erg benieuwd
ja, hallo, JIJ meldt dat er plotseling vier streams zijnquote:
wanneer komen de neuwe bewoners? Incl Huub natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Beetje voorbarig![]()
Ze hebben vanochtend een eerste screening en horen om half 2 of ze vanmiddag een tweede gesprek krijgen.
sluiers en tipjes gaf ik net door de tip: let op hotnews!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is op zich een goeie eigenschap hoor.
Maareuh... sluiers, tipjes?
Als iemand hem nou even influistert dat ze McDonalds heeft gevreten.... dan lach ik me dood.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef CARLAK het volgende:
Doet Natasia nu niet met Carlos mee omdat ze bang is gewogen te worden. Haar zangles zit er inmiddels op. Ik hoop toch echt dat hij Natasia alsnog vraagt zich te gaan wegen.
ja, dat dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef m@x het volgende:
Ik zie helemaal geen homepage.nl
In de lees meer van hotnews is de url http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
en de mainpage van dgk is http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
mag hopen dat er nu echt wat gebeurd of een nieuwe bewoner ofzo, want anders ben ik er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
sluiers en tipjes gaf ik net door de tip: let op hotnews!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |