Dat zal niet helpen ..... ze kan geen kloklezen .......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef CARLAK het volgende:
Kan er geen klok in de woonkamer komen? Het enige wat Natasia om de haverklap aan Palma vraagt is hoe laat het is.
Daarom wil ik de tuin terug. Heerlijk rustgevend vogelgefluit en het briesen van een genietend paard. Heerlijk vergeleken bij de inbreng van Natasia en Brian die zich inmiddels al zangers wanen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
er zijn te weinig bewoners en als ze dan 4 streams op hen zetten hebben we echt overkill van natasia, brian en amanda. Ik ben gewoon blij als die ff niet te zien [en zeker] niet te horen zijn.
Dat van die rechtzaak aanspannen, daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef itsme het volgende:
Ik blijf hopen maar als ik het goed begrijp heeft Huub een advocaat in de arm genomen?
Dat houd voor mij in dat talpa hem dus niet terug wilde nemen.
toch?
en ik heb daar dan nu ook een hard hoofd in dat hij nog terug komt.
daar was niks mis mee idd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:14 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Daarom wil ik de tuin terug. Heerlijk rustgevend vogelgefluit en het briesen van een genietend paard. Heerlijk vergeleken bij de inbreng van Natasia en Brian die zich inmiddels al zangers wanen.
Mooi verwoord en ik denk er precies het zelfde over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.
hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.
no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!
maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
Spannend. Waar las je dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Ik lees net op vol dat er nieuwe kandidaten geselekteerd zijn en dat er een aantal door zijn. Die krijgen om half 2 te horen of ze de villa in mogen.
link toevallig, ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Ik lees net op vol dat er nieuwe kandidaten geselekteerd zijn en dat er een aantal door zijn. Die krijgen om half 2 te horen of ze de villa in mogen.
Ze wil net als Nena ook een gebroken arm (dat lukt haar helaas nog niet)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
volgens mij heeft Amanda een minderwaardigheidscomplexje.
-Fake boobies
-Altijd aan haar haar
-tevaak voor de spiegel
-een stem waar je gewoon bang van kan worden
Iemand nog andere goeie voorbeelden?
Beetje voorbarigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
en de redactie is onlinequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Nu zijn er trouwens wél 4 verschillende streams
Ben het volkomen met je eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat van die rechtzaak aanspannen, daar geloof ik niks van.
Het ligt helemaal niet in Huubs karakter om zoiets te doen.
Daarentegen is het wel zijn karakter om naar Talpa's pijpen te dansen en "TV te maken".
Ergo: het hele rechtzaak verhaal komt uit de mouw van Talpa zelf.
Publiciteit creëren, en Huub, de goeierd, werkt daar hard aan mee.
PS.
Ik lees hier af en toe even, maar kijken doe ik niet meer.
Als Huub niet in het huis terug komt, is het een volkomen ongeloofwaardig "spel" geworden.
Dan is het alleen maar een soap waarbij acteurs kunnen worden vervangen, maar dat de winst / jackpot, dus een leugen is.
Angelique is het al overkomen, en nu Huub.
Die zijn er beide oneerlijk eruitgegooid.
Dat is geen fair play
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil net als Nena ook een gebroken arm (dat lukt haar helaas nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |