quote:vr 9 feb 2007, 13:25
Huub mag Gouden Kooi weer in
HILVERSUM - Huub mag terug in de Gouden Kooi. De 25-jarige 'vechtersbaas' heeft tijdens een ruzie niet ex-medebewoner Nathanael geraakt, maar een tafelpoot en was daarom onterecht uit de villa gezet, aldus de programmaleiding.
De Oldenlzaler keert vrijdagavond terug in de Gouden Kooi, zo liet zender Tien weten.
die van mij is de agelopen tijd door alle speculaties net zo fanatiek geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn man zal ook woest zijn vanavond![]()
zou dat niet zijn omdat ze niet op pc's mogen het staat nu ook op NU. nlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Elounda het volgende:
speculaties waarom ze niet op kantoor mogen komen. Natasia"de villa wordt getax, txa, getex,
Bart.. help even: Bart: getaxeerd.
Natasia: oja, hij wordt getaxeerd en verkocht met alle bewoners hahahaha!!
Neeee, moet ik dan in mijn eentje naar die cursus punniken??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
Snel mn huis opruimen, boodschappen doen, bezoek afzeggen, cursus punniken verplaatsen, stille toch voor Yvonne cancelen, date met NL afbellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tuurlijk! maar twijfel is er nog steeds.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
[..]
maar nu toch wel positief he?Je hebt er zo hard voor gestreden!
Ja ik, daarom mag jij het voor mij bijhoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Dat worden weer vastlopende klote streams vanavond!
Ik hoop dat jullie allemaal sociale verplichtingen hebben!!!
ik wel gert.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
natassia: hoe dan hoe dan hoe dan hoe dan hoe dan, HOE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef jessie het volgende:
Natasia: Dit is vreemd, dit is vreemd, dit is vreemd. Tegen Brian. We gaan hem gewoon negeren, we gaan hem gewoon negeren. Ik laat me niet opfokken ik laat me niet opfokken. huub je bent gewoon een lul, weet je, je bent een lul ,weet je. Ik ga je wel krijgen, weet je enz enz enz
O ik ga er vanavond helemaal voor zitten
Ja en dan Huub, over hoe lekker hij Nena heeft genomen..................quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:47 schreef jessie het volgende:
Brian heeft in ieder geval vanavond weer zat inspiratie voor zijn rijmelarijtjes
En wat geef je als reden op dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
Snel mn huis opruimen, boodschappen doen, bezoek afzeggen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie:
Snikkend: Ik neem alles, alles wat ik ooit aan lelijke dingen heb gezegd terug, snik snik snik, jullie zijn echt van binnen een goed persoon![]()
![]()
ik ook...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
jij neemt het op ???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook...Ik zal alles bijhouden voor iedereen, beloofd! Maar dan wel gewoon weggaan!
![]()
Ik slinger ze alvast weer aan!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |