Ja, mijn zoontje heeft precies zwemmenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
[..]
JA PLEASE, neemt iemand het op me dochter heeft scouting weekendje en die moet natuurlijk precies om 7 uur daar gebracht worden.![]()
![]()
Zo zie je eerlijkheid word beloondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja, het is echt waar, eerst loopt die gast te bluffen dat ie iemand heeft getrapt, blijkt het ineens niet waar te zijn, wat een giller, nu komt ie voor de 3e keer terug... tien/talpa zit bij huub in de zak, losers
maar nu toch wel positief he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:
kvoel me hubelorig
Mijn man zal ook woest zijn vanavondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef THCees het volgende:
[..]
en bedankt daar gaat m'n sociale leven weer......![]()
En FOK! misschien traag door de drukte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Kinga het volgende:
Dat worden vet bufferende streams vanaaf....
In ieder geval minus 1 week.............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en ze pakken meteen mijn juist teruggevonden sociale leven weer af.![]()
Zullen mijn vrienden niet blij mee zijn.....ik heb meteen mijn afspraak voor vanavond alweer afgebeld.
Ik ga nu snel veel drank in huis halen .....of gaat die 2 weken alcoholstraf wel door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |