Tjemig ...wat een contrast in die fotoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef CompuMess het volgende:
Amerikaan wint World Press Photo 2006
Tsssssssssssss...gelijk mijn naamtopic killenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
TT aangepast (en meteen een heerlijk slechte tvp)
Briljante foto trouwens. Ontzettend surrealistisch....
Camera heeft gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef LekkerApart het volgende:
Grrr.. mijn camera en ik zijn het niet met elkaar eens..
* duikt in handleiding...
Yep, 13 is een ongeluksgetal Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de vorige alweer vol was![]()
Heb nog niet met camera gespeeld en camera heeft ongetwijfeld gelijk.. Maar ik ben in de M-stand een knopje kwijt waarmee ik de sluitertijd mag instellen (en btw die getalaanduiding snap ik ook nog niet :S)quote:
En de link naar de vorige bak traagpraatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef CompuMess het volgende:
Thanx Yoni! (ging ff te snel met de TT...)
(Nu die éne extra 'a' er nog uit en het is helemaal oké! )
Ben je die camare dan nu al aan het slopen? Omdat je een knopje kwijt bentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Heb nog niet met camera gespeeld en camera heeft ongetwijfeld gelijk.. Maar ik ben in de M-stand een knopje kwijt waarmee ik de sluitertijd mag instellen (en btw die getalaanduiding snap ik ook nog niet :S)
Want het teruglezen van een SC is essentieel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En de link naar de vorige bak traagpraat![]()
Men noemt dat oude tradities in stand houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Want het teruglezen van een SC is essentieel.
Dan kan ik je ook niet verder helpen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef LekkerApart het volgende:
De Sony A100...
Ik sloop hem niet, ik lees
Genaamde Pekelder Roegbaindersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef LekkerApart het volgende:blabla
Het klopt wel dat het dorp iets 'ruiger' is als omliggende plaatsen, maar dat is een historisch verhaal. Mensen die er in het beginnen kwamen hebben alles ontgonnen en het turf gestoken. Dit waren dus bijna allemaal ruige arbeiders. Vervolgens heeft het dorp een scheepsbouw en strokarton verleden, en dit waren ook geen relaxte kantoorbaantjes.
ja want Pie wou nog weten wat die foto met die lepels was, die heb ik in de laatste SC geplaatst, maar ik ben de beroerdste niet hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Men noemt dat oude tradities in stand houden![]()
EN altijd makklelijk als je het even terug wilt zoeken... Ja zou ook iedere SC kunnen printen, maar dat lijkt me overdreven..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |