abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:51:42 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46131264
quote:
John de Mols laatste kindje leek dood te bloeden, maar na maanden kabbelen is er dan eindelijk ruzie, seks en geweld. Het aantal kijkers neemt toe. ‘De Gouden Kooi’ voor aanhakers.

Gouden Kooi vaart wel Gouden Kooi vaart wel bij knokpartijtjes bij knokpartijtjes

Hans van der Beek

omaar een citaatje: „Ik ruk je ogen eruit en dan pis ik in je schedel. En dat doe ik niet eens met liefde, maar uit pure haat.” Welkom in De Gouden Kooi. Nu was Huub, een 25-jarige mannetjesputter uit Brabant, ook al dagenlang getreiterd door Nathanael, een 34jarige Amsterdamse zuiger die de nodige wodka op had.
Nathanael had Huub’s ex „een fokking hoer” genoemd en daar ging Huub niet lichtzinnig mee om. Hij beloofde Nathanael, zodra ze één voet buiten de miljonairsvilla zouden zetten, zes messen in zijn ribben. Nathanael: „Zes messen? Ja? Vertel dan? Hoe dan, zes messen? Ga eens door?”
Het doel van De Gouden Kooi is namelijk om als laatste over te blijven in een villa van 2,2 miljoen euro, dus iedere afvaller is er één. Als de ‘open end reality soap’ langer dan twee jaar duurt, mag de achterblijver de villa houden, en wellicht één miljoen euro. Maar geweld betekent diskwalificatie. Nathanael had Huub dus al met één been buiten de deur (‘Pak me dan, pak me dan’), maar toen liet hij zichzelf ook gaan en schopte Huub en nam hem in een armklem.
Exit Huub én Nathanael. Hun inleggeld van 10.000 euro zijn ze kwijt. Huub probeert nog wel terug te keren. Hij zou Nathanael niet geraakt hebben. De makers van De Gouden Kooi hebben zijn verzoek in beraad. Het is wel te begrijpen dat Huub terug wil. Het begon eindelijk leuk te worden. Want de opvolger van Big Brother begon zoals Big Brother een zachte dood stierf: kabbelend. Tien overambitieuze ‘miljonairs’ lagen in de jacuzzi en keuvelden wat. (In de sauna: ‘Ik ben even aan het bijkomen?’ ‘Van wat?’ ‘Alles. Mijn water en mijn appel.’) De Gouden Kooi wilde maar niet spannend worden. De eerste aflevering keken nog één miljoen mensen, maar dat werden er al snel een schamele 300.000.
Maar de formule - tien ratten in een kooi en één hele vette kluif - moest wel tot spanningen leiden. Die kwamen zo tegen de kerst. Het chique diner veranderde in bekvechterij en de glazen wijn vlogen over en weer. De negentienjarige blondine Nena groeide uit tot de spil van alle conflicten én de populairste bewoonster, zeker onder de knapen op internet. Toen Nena, de ex van AGOVVspits Sherjill MacDonald, het vertikte de vuilnisbak buiten te zetten, leidde dat tot een minuten durende scheldpartij met Natasia, de vrouw die al goed was voor een hoop commotie en Kamervragen, omdat ze haar zieke zoontje achterliet voor een avontuur bij Tien. (Reactie destijds van Talpa-directeur Marc Nagelkerken: ‘Ik zeg: Den Haag, bedánkt.’) Toen begon de seks. Nena deed het eerst met Brian (de filmfragmenten zijn tienduizenden keer gedownload), daarna kroop ze in bed met Huub, terwijl ook Natasia haar in de badkamer begon te zoenen. Brian kon er niet meer tegen. Hij riep Nena eind vorige week ter verantwoording, waarop Nena tegen zijn bovenbeen schopte. Dat was het einde van Nena. „Fysiek geweld is uit den boze. In het normale leven gelden dezelfde regels als in De Gouden Kooi”, verklaarde Tien vroom, terwijl het format toch tot niets anders kan leiden dan spanning.
Maar blijkbaar is de angst te groot dat De Gouden Kooi, zoals de kritiek al vóór aanvang van de serie was, één grote treitershow wordt. Bovendien blijkt Tien creatief in de keuze van opvolgers: Huub was al eens weggestemd, maar mocht terugkomen en nu is Amanda, een negentienjarige ex-paaldanseres de vervangster van Nena, nota bene haar beste vriendin. Sinds het rumoer rond Nena is het aantal kijkers naar 400.000 gestegen en de website, waar de hoogtepunten nog eens rustig bekeken kunnen worden, wordt sinds het weekeinde 150.000 keer per dag bezocht - een verdubbeling. En dan zijn de vele fansites nog niet meegerekend en ook niet de vele downloads op de website youtube. Het tvconcept is vorige week al verkocht aan de Amerikaanse zender ABC.

En zo dreigt De Gouden Kooi alsnog een aardig succes te worden. Dus voor de aanhakers even een kleine who’s who: Brian is een 25-jarige IT’er uit Almere, die in De Gouden Kooi een dichtbundel hoopt te voltooien, maar tot nu toe vooral is opgevallen door het fluisteren van vunzige praatjes in het oor van Nena. Overigens met succes. Gooide vorige week de beautycase van Ilona in de bosjes.
De 27-jarige Amsterdammer Bart is de strateeg van het stel. Hij zit overal met zijn neus bovenop, maar tegen de tijd dat het knokken wordt, slentert hij discreet heen. Heeft de juiste instelling voor het spel (‘Als mijn ouders ziek worden, ga ik er niet uit. Ik ben toch geen dokter.’). Amanda heeft nog niet veel meer gedaan dan zich aan- en uitkleden. Sylvia, een 29-jarige Brabantse, is alleen opgevallen toen ze haar blonde haar rood verfde. Blijft altijd rustig, tot wanhoop van Natasia.
Natasia, de 32-jarige moeder uit Almere die wel eens lekker tijd voor zichzelf wilde hebben, is altijd goed voor een hysterische tirade. „Luister, aan mijn lichaam valt tenminste nog iets te doen. Aan die rimpelkop van jou niet meer”, krijste ze tegen Ilona.
Deze Ilona, een 45-jarige werknemer van de Care Industry in de PC Hooftstraat, heeft het huis ook verlaten. Ze verlangt teveel naar haar vijftien jaar jongere vriend. Bij haar afscheid: „Ik heb heel veel geleerd. Dat neemt niemand me meer af.”

Tien zoekt vier nieuwe kandidaten. Opgeven kan via www.degoudenkooi.tv.
bron

Zou JdM en de redactie het dan toch beter doorhebben dan wij?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:54:09 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46131316
Nou ja, zodra op televisie de tijd is gekomen dat Huub, NL en Ilona weg zijn, kan het grote inkakken beginnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46131386

Het zou voor Fok! natuurlijk een top-idee zijn om wervende reviews door Danny te laten schrijven waar die producten of televisieseries zegt kompleet klote te vinden en ze niet te willen gebruiken...

schijnt de beste werving te zijn die je je kunt wensen als commerieel bedrijf, dat Danny je kut vind en iedereen oproept er vooral geen aandacht aan te schenken
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, zodra op televisie de tijd is gekomen dat Huub, NL en Ilona weg zijn, kan het grote inkakken beginnen.
ach kom op ... het zijn-en-blijven gewoon vervangbare nobody's .... enkel het kijkerspubliek plaatst ze na een paar weken niksdoen en nutteloos rondhangen op een voetstuk alsof het waanzinnig interssante en dragende persoonlijkheden zijn ...
gut... dat domme publiek accepteerd ook gewoon als er binnenkort weer nieuwe komen en gaat die evengoed weer 'vergoddelijken' warna het natuurlijk een klein klusje is ze er weer met een relletje uit te donderen...
pi_46131640
Van mij mag De Gouden Kooi best een succes worden. Ze zullen er hard genoeg voor werken, ik ben niet zo'n Talpa/Tien hater.

Ik wil alleen maar Huub terug.

Zonder Huub vind ik er geen bal aan. Voor mij is hij de vleesgeworden rechtvaardigheid van De Gouden Kooi. En als rechtvaardigheid verliest dan vind ik het programma niet leuk.
Heel simpel.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:10:22 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46131714
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:57 schreef KroJo het volgende:

ach kom op ... het zijn-en-blijven gewoon vervangbare nobody's .... enkel het kijkerspubliek plaatst ze na een paar weken niksdoen en nutteloos rondhangen op een voetstuk alsof het waanzinnig interssante en dragende persoonlijkheden zijn ...
gut... dat domme publiek accepteerd ook gewoon als er binnenkort weer nieuwe komen en gaat die evengoed weer 'vergoddelijken' warna het natuurlijk een klein klusje is ze er weer met een relletje uit te donderen...
Misschien heb je gelijk. Maar nutteloos rondhangen is hetgeen wat het gros van de mensen (...) die er nu nog in zitten doen. Je kunt van Huub zeggen wat je wilt, maar niet dat ie niks deed. Op zijn manier droeg hij het programma zeker. En ik denk dat het voor Tien verdomd lastig is daar een goede, even spraakmakende vervanger voor te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 februari 2007 @ 10:19:11 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_46131926
Het vinden van goede kandidaten is gokwerk. Niemand had kunnen vermoeden dat die snotaap van een Huub de show zou gaan stelen. Ik dacht in het begin wat moeten ze daar nou mee ? Wist ik veel dat ie zou zuipen roken neuken slaan schoppen en de boel op stelten zetten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:20:45 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46131958
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk. Maar nutteloos rondhangen is hetgeen wat het gros van de mensen (...) die er nu nog in zitten doen. Je kunt van Huub zeggen wat je wilt, maar niet dat ie niks deed. Op zijn manier droeg hij het programma zeker. En ik denk dat het voor Tien verdomd lastig is daar een goede, even spraakmakende vervanger voor te vinden.
ik denk dat het best mee gaat vallen. Het hoeft maar iemand te zijn die assertief genoeg is om Natasia een keer op haar plek te zetten en de rest gaat vanzelf
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_46132203
Leuk artikel
pi_46132218
Is mij teveel lezen om een KUTzender te kijken met KUTseries op de sowieso Nederlandse KUTtelevisie
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:33:17 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46132261
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:31 schreef jd1982 het volgende:
Is mij teveel lezen om een KUTzender te kijken met KUTseries op de sowieso Nederlandse KUTtelevisie
en dat post je nu dus in het DGK forum
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:37:27 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46132354
Kan ik de pr0nfragmenten nog ergens downen? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:40:11 #12
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46132418
Het word niet 1 persoon die wat leven in De Kooi brengt,
er komen 3 of 4 "nieuwe" bewoners,
maar een tweede Huub?
Die is er niet.
Huub moet dat zelf weer gaan klaren.
Brian had wat gehoord in de Zebra Lounge over een a.s. bewoner
hij was daar geheimzinnig over, maar het nieuws beviel hem wel.
pi_46132487
quote:
Brian had wat gehoord in de Zebra Lounge over een a.s. bewoner
hij was daar geheimzinnig over, maar het nieuws beviel hem wel.
Dat zal dan wel een schone jonge deerne zijn...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 februari 2007 @ 10:45:32 #14
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46132535
Zit kasta er nou al
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_46133337
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:31 schreef jd1982 het volgende:
wat doe je hier dan op deze topic???

mzzlllltof.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_46134199
als je erg ziek bent, krijg je voor dat je dood ook nog even een opleving.....
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_46135046
" Huub, een 25-jarige mannetjesputter uit Brabant, "

Huub kwam toch helemaal niet uit Brabant
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46135352
Sorry....maar ehh....... weet iemand waar ik de uitzending van gister op "het net" kan bekijken??
pi_46135434
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef Cinply-the-best het volgende:
Sorry....maar ehh....... weet iemand waar ik de uitzending van gister op "het net" kan bekijken??
straks komt er een herhaling op Tien op tv.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46135578
Ze schijnen 4 nieuwe bewoners te zoeken !

terwijl ze er volgens de regels 2 nieuwe moeten hebben....
pi_46135608
Ahhhhhhhhh super!!
Dat wist ik niet. Heel erg bedankt.
pi_46135758
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

straks komt er een herhaling op Tien op tv.
Ohw........ ik zie net dat de herhaling al geweest is vanmorgen om 10.20u
En kan ik het nu nergens op internet bekijken? Ik vind wel allerlei andere filmpjes, maar niet een herhaling van een tv-uitzending
pi_46136286
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:

3 toch? (Huub, Nathanael, Ilona)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:00:35 #24
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46136351
quote:

Gewoon 4 toch.

Alle 4 de miljonairs zijn wegens diskwalificatie of vrijwillig er uit.
Miljonairs worden alleen niet vervangen wanneer ze er uit worden gestemd.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 februari 2007 @ 13:05:20 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46136493
quote:

JAAAAAAAAAAA KASTAAAAAAAAAAAA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')