De postgeschiedenis van Prospera is maar 4 pagina's lang..... valt best mee dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:30 schreef Coos het volgende:
Ik zie toch zoiets als de Foktherapeut onder wiens vleugels jij weg fladderd.
Of moet ik nu 6300 topics doorlezen voordat ik OT ben?
Ik denk niet dat ik dat nog ga redden vandaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De postgeschiedenis van Prospera is maar 4 pagina's lang..... valt best mee dus.
Succes hè![]()
Ik pasquote:
Ik word helemaal para bradda, ze word na een paar posts al ontmaskerd als LSquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De postgeschiedenis van Prospera is maar 4 pagina's lang..... valt best mee dus.
Succes hè![]()
Das vals... een blablasia trucquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes hè![]()
Gister alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word helemaal para bradda, ze word na een paar posts al ontmaskerd als LS![]()
Te voorspelbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
en ik dacht gezellig met je gechat te hebben![]()
Neuh, dat was de eerste reactie op zijn/haar eerste post met die nick:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:43 schreef HiDiHo het volgende:
Ga jij ze echt allemaal nalezen ?![]()
Oh, die HBB SLUIT AANSTAANDE ZONDAG !!!![]()
quote:
Ik wou ff kijken of het al gelijk mijn stalker was....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga jij ze echt allemaal nalezen ?![]()
Oh, die HBB SLUIT AANSTAANDE ZONDAG !!!![]()
Tsja..... en die posten (vrijwel) niet in het DGK topic hè..... ben je gewoon bij gebrek aan beter naar de eerste plaats gestegenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
Ik wou ff kijken of het al gelijk mijn stalker was....
Maar eerst worden PB Jappie en flugel gedag gezegd... ik ben zeg maar 4e keus
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja..... en die posten (vrijwel) niet in het DGK topic hè..... ben je gewoon bij gebrek aan beter naar de eerste plaats gestegen![]()
Ja hoor ik ben al jaren een vent en zwaar lesbisch en ook nog een tbs erquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou ff kijken of het al gelijk mijn stalker was....
Maar eerst worden PB Jappie en flugel gedag gezegd... ik ben zeg maar 4e keus
PB is anders meestal best scherpquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was de eerste reactie op zijn/haar eerste post met die nick:
[..]
Je valt op vrouwen dus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor ik ben al jaren een vent en zwaar lesbisch en ook nog een tbs er![]()
Had je gewoon eerlijk over kunnen zijn, ik ben onbevooroordeeldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben al jaren een vent en zwaar lesbisch en ook nog een tbs er![]()
Ga jij lollig doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja..... en die posten (vrijwel) niet in het DGK topic hè..... ben je gewoon bij gebrek aan beter naar de eerste plaats gestegen![]()
Nee, ik ga niet lollig doen.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:56 schreef PC eend het volgende:
Ga jij lollig doen![]()
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Zuchtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je gewoon eerlijk over kunnen zijn, ik ben onbevooroordeeld![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:05 schreef Leandra het volgende:
Het is idd wel gezellig...... ik wou dat het dat niet was dan had ik al in m'n bed gelegen![]()
Kan je me dzan niet eerst eben vertellen dat ik weg wasquote:
Arme jijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:05 schreef Leandra het volgende:
Het is idd wel gezellig...... ik wou dat het dat niet was dan had ik al in m'n bed gelegen![]()
Welkom terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je me dzan niet eerst eben vertellen dat ik weg was![]()
Teif op met je zwaaipostquote:
Truste Leandraquote:
Is er al een private room geregeld?quote:
Tuurlijk schat, het woord "tief" staat immers ook niet in jouw woordenboek (niet correct gespeld iig)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Teif op met je zwaaipost![]()
ook dit bedoel ik gewoon lief hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Teif op met je zwaaipost![]()
ook dit bedoel ik gewoon lief hoor![]()
![]()
I know...doe je al langer toch. Hebben we een meeting en gaan we losquote:
Ik zou 'weg gaan' nog even opzeoken als ik jou wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, het woord "tief" staat immers ook niet in jouw woordenboek (niet correct gespeld iig)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |