weer COS wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Veel te snel om hem waar te nemen!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moest vanochtend om 5 uur mijn nest uit... ik werd om 4 uur wakker en toen ben ik er maar uit gegaan omdat ik te nieuwsgierig was naar de streams....
En nee ik ben niet verslaafd
Nietus want Brian en Bart kwamen weer terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar om 4 uur 's nachts ligt iedereen daar toch te meuren?![]()
Verslaafd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nietus want Brian en Bart kwamen weer terug
En anders is het gewoon lekker om een uur lang de COS te lezen.
Leeuwarden hiero!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Zijn Blomst en ik de enige die uit Friesland komen of zijn er hier meerdere?
quote:
Jaaa!!!!quote:
Een eind fietsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja Leeuwarden, da's ook weer zo wat..![]()
Man ga fietsen, des te eerder ben je er. Kan je gelijk weer terug fietsen want er valt daar niks te belevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eind fietsen.
Tenminste, vanaf Den Haag dan.![]()
Nope, ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Hou het ook gewoon weer bij de COSquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Hou het ook gewoon weer bij de COS![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Hou het ook gewoon weer bij de COS![]()
quote:
Mod --> dubbel damquote:
Mja... er is weer wat aktie op de streams nu hè..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |