quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:45 schreef pullup het volgende:
Na het voltooien van het haar slaat nu de twijfel toe of het wel handig is om Sylvia te helpen met de paarden omdat haar haar net netjes zit.![]()
Gewoon een geld questie. Mocht er wat gebeuren dan komt de ploeg in actiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas was deze vraag ook al een paar keer gesteld aan de redactie, maar kennelijk kunnen en/of willen ze daar niet op replyen![]()
Mja, dan maar een troostknuf voor KZ![]()
ik hoop dat de huishouding eens goed gaat doorvragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Groeit de neus van AmanDEL al ?
Palma begon al subtiel: "En je dacht natuurlijk dat je iets van kleren van Nena kon lenen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
ik hoop dat de huishouding eens goed gaat doorvragen
Bart geloofde het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef jessie het volgende:
Zo stom, dus Amanda heeft nooit haar vriendin op de streams gevolgd. Het is gewoon geen vriendin. Echt een eng mens. En niemand die dat even vraagt of zegt, goh als t je vriendin is dan had je toch allang gezien dat ze er uit ging.
Herma en de rest ken ik niet ???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Wie zijn al die andere vrouwen nou? Van de huishoudelijke dienst?
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En weer de heerlijke jaloezie, van de vrouwelijke forumbezoekers![]()
Die tieten ook.. alleen niet bij de kapper geloof ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft niet
Ik moet toegeven dat ik wel heel jaloers ben op haar uitstralingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft niet
Ik ben erg jaloers op haar intelligentie en persoonlijkheid..... (kortom, ik ben jaloers op niets)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel heel jaloers ben op haar uitstraling![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers op haar intelligentie en persoonlijkheid..... (kortom, ik ben jaloers op niets)
Jazeker, maar ik wilde er ZEKER van zijn dat men ook mijn sarcasme dor had.. vandaar dat ik de kortom tussen haakjes toevoegdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je wel door dat ik een grapje maakte ?![]()
Gelukkig, ik schrok alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik wilde er ZEKER van zijn dat men ook mijn sarcasme dor had.. vandaar dat ik de kortom tussen haakjes toevoegde
En de batterijen lagen net iets verder dan haar neusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze moet toch wel inzien nu dat Silvia veel beter voor haar is dan Natasia.
Alhoewel Almanda niet echt verder kan kijken dan haar neus lang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |