Of WILLEN Bart en Brian dit doen een volgende keer (als die ooit komt)???? het is me nog niet duidelijk....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:20 schreef CHAOS_ het volgende:
Champagne over Huub? Hahahahhahah, dat is pas lachen zal hij zelf ook gevonden hebben, misschien keek Joris daarom zuur.
Done!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je nog een pokerroom opzetten?
![]()
HiiDiiHooquote:
jees tis half 5, ik ga slapen, maar misschien zijn er nog wakkere fokkersquote:
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ben ik hiervoor wakker gebleven
![]()
Natuurlijk was ze er niet. Je gaat als meid toch niet achter een vent aanlopen? Als Bart écht gek op Lesley was geweest, dan had hij daar wel werk van gemaakt. Zeker in de afgelopen anderhalve week. Maar nee, daar wordt boerbart moe van, dan moet je iets gaan dóen! Tv maken ofsow...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel raar dat bart nog niks over lesley heeft gezegd, die was er zeker niet
Bijna tegen een politieauto aan. Stel je voor dat Bart dat nou eens écht gedurf zou hebben... Zo doet Bart wel meer ruige dingen bijna. Maar uiteindelijk, is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:31 schreef BwennieBren het volgende:allebei slapen nu... naast elkaar.
Bart is stoer heeft nog staan wildplassen of was het wild plassen? tegen een politieauto aan...
Nou luitjes, ik ga ook maar mijn mandje in...
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |