Jazeker, maar ik wilde er ZEKER van zijn dat men ook mijn sarcasme dor had.. vandaar dat ik de kortom tussen haakjes toevoegdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je wel door dat ik een grapje maakte ?![]()
Gelukkig, ik schrok alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik wilde er ZEKER van zijn dat men ook mijn sarcasme dor had.. vandaar dat ik de kortom tussen haakjes toevoegde
En de batterijen lagen net iets verder dan haar neusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze moet toch wel inzien nu dat Silvia veel beter voor haar is dan Natasia.
Alhoewel Almanda niet echt verder kan kijken dan haar neus lang is.
en haar hoofd breed =:)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef blomst het volgende:
[..]
En de baterijen lagen net iets verder dan haar neus
Ze zijn bezig met een bespaaractie. Hebben genoeg materiaal voor 2 weken uitzending, weten dat veel van ons oneindig geduld hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:08 schreef Grimm het volgende:
Al dagen zijn er delzefde berichten en filmpjes op degoudenkooi.nl
Geen idee ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Dus vandaag moeten de nieuwe bewoners komen?
Ben jij Joris, de broer vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze moeten al sinds maandag komen!
Joris is de broer van Huubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Is Joris Wilders de broer van Geert? Ben ik niet iig![]()
Waarom wil je toch die smerige omgebouwde kerel steeds in beeld hebben...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag Palma de hele dag in beeld ?
Ze hebben nog zat beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze moeten al sinds maandag komen!
Is het de bedoeling dat ik daar nu een spontaan en eerlijk antwoord op geef ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef My_ het volgende:
[..]
Waarom wil je toch die smerige omgebouwde kerel steeds in beeld hebben...![]()
![]()
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben nog zat beeldmateriaal.
En de kijkcijfers vliegen nu omhoog.
Dus voorlopig houden ze het daar denk effe rustig.
En wachten ze gewoon af totdat ook het geschreeuw om Huub weg is.
En dan is het op de streams zo saai geworden dat elke nieuwe bewoner weer trekt.
Ik denk dat Huub niet meer terug komt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben nog zat beeldmateriaal.
En de kijkcijfers vliegen nu omhoog.
Dus voorlopig houden ze het daar denk effe rustig.
En wachten ze gewoon af totdat ook het geschreeuw om Huub weg is.
En dan is het op de streams zo saai geworden dat elke nieuwe bewoner weer trekt.
Ik denk dat Huub niet meer terug komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |