quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:45 schreef pullup het volgende:
Na het voltooien van het haar slaat nu de twijfel toe of het wel handig is om Sylvia te helpen met de paarden omdat haar haar net netjes zit.![]()
Gewoon een geld questie. Mocht er wat gebeuren dan komt de ploeg in actiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas was deze vraag ook al een paar keer gesteld aan de redactie, maar kennelijk kunnen en/of willen ze daar niet op replyen![]()
Mja, dan maar een troostknuf voor KZ![]()
ik hoop dat de huishouding eens goed gaat doorvragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Groeit de neus van AmanDEL al ?
Palma begon al subtiel: "En je dacht natuurlijk dat je iets van kleren van Nena kon lenen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
ik hoop dat de huishouding eens goed gaat doorvragen
Bart geloofde het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef jessie het volgende:
Zo stom, dus Amanda heeft nooit haar vriendin op de streams gevolgd. Het is gewoon geen vriendin. Echt een eng mens. En niemand die dat even vraagt of zegt, goh als t je vriendin is dan had je toch allang gezien dat ze er uit ging.
Herma en de rest ken ik niet ???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Wie zijn al die andere vrouwen nou? Van de huishoudelijke dienst?
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En weer de heerlijke jaloezie, van de vrouwelijke forumbezoekers![]()
Die tieten ook.. alleen niet bij de kapper geloof ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft niet
Ik moet toegeven dat ik wel heel jaloers ben op haar uitstralingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Die haren kan iedereen bij de kapper kopen, dus jaloers zijn hoeft niet
Ik ben erg jaloers op haar intelligentie en persoonlijkheid..... (kortom, ik ben jaloers op niets)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel heel jaloers ben op haar uitstraling![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers op haar intelligentie en persoonlijkheid..... (kortom, ik ben jaloers op niets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |